ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سامسونگ وبسایت Smart Switch را به منظور جذب کاربران اپل مجدداً طراحی کرده است

پرچمدار جدید سامسونگ به نام گلکسی اس 8 فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه می کند. با این حال بسیار سخت است که بگوییم چند درصد از کاربران آیفون به این دیوایس جدید مهاجرت کرده ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

پرچمدار جدید سامسونگ به نام گلکسی اس 8 فروش خوبی را در سراسر جهان تجربه می کند. با این حال بسیار سخت است که بگوییم چند درصد از کاربران آیفون به این دیوایس جدید مهاجرت کرده اند. با این حال شرکت کره ای می خواهد از بالا بودن این مقدار اطمینان حاصل کند.

سامسونگ در همین راستا به منظور جذب هر چه بیشتر کاربران اپل به سوی محصولات خود، اخیرا وبسایت سرویس Smart Switch را مجددا از نو طراحی کرده است. Smart Switch یکی از اپلیکیشن های شرکت سامسونگ است که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت یکپارچه از تلفن های هوشمند دیگر به یکی از دستگاه های گلکسی سوییچ نمایند.

در همین رابطه بدون در نظر گرفتن این که از بلک بری، ویندوز موبایل، iOS و یا یک تلفن هوشمند اندرویدی دیگر استفاده می کنید، Smart Switch شما را قادر می سازد تا  تمام تصاویر، ویدیوها، مخاطبین، موسیقی ها و موارد دیگر را به دستگاه جدید گلکسی خود منتقل نمایید.

این عملیات شامل یک فرآیند سه مرحله ای آسان است که توضیحات کامل آن داخل وبسایت جدید Smart Switch شرح داده شده. به یاد داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل با دستگاه گلکسی اس 2 و مدل های جدید تر آن و همچنین اندروید 4 و نسخه های بالاتر آن سازگاری کامل دارد.

در آخر نیز بگوییم که برای برخورداری از این سرویس توجه داشته باشید که دستگاه تان از انتقال بی سیم پشتیبانی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۶ تیر ۱۳۹۶

    خوبه

مطالب پیشنهادی