ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شرکت سونی درباره زمان انتشار پلی استیشن 5 توضیح می دهد

نزدیک به پنج سال از زمان انتشار پلی استیشن 4 گذشته و زمزمه ساخت کنسول های نسل جدید کم کم شنیده می شود. سوال هایی که خبرنگاران از سران شرکت سونی در این باره می ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

نزدیک به پنج سال از زمان انتشار پلی استیشن 4 گذشته و زمزمه ساخت کنسول های نسل جدید کم کم شنیده می شود. سوال هایی که خبرنگاران از سران شرکت سونی در این باره می پرسند، می تواند کمک شایانی به دانستن زمان انتشار کنسول های نسل بعدی کند.

در مصاحبه ای که سایت آلمانی Golem.de با شاون لیدن، مدیرعامل منطقه آمریکای شمالی سونی انجام داد سوال هایی درباره ساخت بازی های انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 پرو پرسیده شد. شاون لیدن جواب داد: «این اتفاق هرگز نخواهد افتاد!»

بسیاری از مشتریان محصولات پلی استیشن نگران هستند که نسخه جدید کنسول ها نیز همانند صنعت اسمارت فون، در بازه های زمانی کوتاه اما با تفاوت اندک منتشر شوند. خوشبختانه چنین خبری نیست و همانند گذشته، هدف ساخت یک کنسول با معماری جدید در بازه های زمانی بلند است. لیدن توضیح می دهد:

با پلی استیشن 4 پرو ما توانستیم این خلاقیت را در چرخه زندگی یک کنسول به وجود آوریم. نسخه پرو امکاناتی همچون رزولوشن 4K و هدست های واقعیت مجازی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. خریداران کنسول پلی استیشن 4 معمولی به هیچ وجه ضرر نکرده اند؛ تمام بازی ها برای این کنسول عرضه شده و با کیفیتی کمی بالاتر روی نسخه پرو نیز اجرا می شود.

شاون لیدن توضیح داد که برای رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 باید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم. البته برخی از تحلیلگران که کارنامه خوبی نیز در زمینه پیش بینی وقایع دارند، می گویند کنسول پلی استیشن 5 قبل از اتمام سال 2018 به بازار عرضه می شود.

هیچ خبری درباره کنسول جدید در کنفرانس E3 از طرف سونی منتشر نشده و سال قبل یک محصول تازه یعنی کنسول پلی استیشن 4 پرو از طرف شرکت سونی رونمایی شد. این احتمال که نسخه جدید کنسول پلی استیشن تا قبل از اتمام سال 2018 به بازار بیاید بعید به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سید محمد دارستانی
    سید محمد دارستانی | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    من هم همون اولش همین فکرو میکردم که اگه ps4 بخرم ضرر میکنم اما وقتی گرفتم نظرم عوض شد

  • سید محمد دارستانی
    سید محمد دارستانی | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    تا 2020نمیاد اگر هم اون موقع معرفی بشه 2022میاد به بازار

  • mahrad
    mahrad | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    سلام
    من ميخواستم پلي استيشن چهار پرو بخرم بعد شنيدم كه اكس باكس اسكوربيو قراره بياد بعد گفتم اونو بخرم الانم كه انگار سريم ميخواد پلي استيشن پنج بياد لطفا راهنماييم كنيد كدومو بخرم؟
    بعد راهي هست كه اون همه پول بازي هاي گرون رو نديم و يه كار ديگه بكنيم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی