ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«عدم دسترسی به منابع»، دلیل اصلی تاخیر در عرضه دستیار دیجیتالی بیکسبی سامسونگ

Bixby Voice، نخستین دستیار هوش مصنوعی سامسونگ در حال حاضر قادر به صحبت به هیچ زبانی جز کره ای نیست و کمپانی سامسونگ وعده داده بود که پشتیبانی از زبان های انگلیسی و چینی تا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

Bixby Voice، نخستین دستیار هوش مصنوعی سامسونگ در حال حاضر قادر به صحبت به هیچ زبانی جز کره ای نیست و کمپانی سامسونگ وعده داده بود که پشتیبانی از زبان های انگلیسی و چینی تا اواخر فصل بهار گذشته آغاز می شود که البته چنین نشد.

سامسونگ مدتی پیش نسخه ای بتا از نرم افزار دستیار بیکسبی را به دست مشارکت کنندگان برنامه «دسترسی زودهنگام» خود در خاک ایالات متحده رساند، اما حقیقت آن است که بسیاری از دارندگان گلکسی اس 8، بعد از گذشت دو ماه از عرضه این موبایل، کماکان قادر به استفاده از سرویس سامسونگ نیستند.

نشریه The Investor با نقل از منابعی که نامشان فاش نشده می گوید تاخیر در راه اندازی سرویس بیکسبی به خاطر «عدم دسترسی به منابع» مانند اطلاعات و متخصصین زبان های خارجی بوده است. این بدان معناست که بیکسبی با زبان کره ای مشکلی ندارد، اما وقتی پای زبان های دیگر مانند زبان انگلیسی به میان می آید، عملکردی پایاپای نسبت به دیگر دستیارهای مشابه از خود نشان نمی دهد.

گفتنی است که یکی از سخنگویان سامسونگ نیز چندی پیش به موردی مشابه اشاره کرد و گفت این کمپانی کماکان در حال بهبود مهارت های زبانی بیکسبی است تا دستیار هوش مصنوعی پیشرفته تری برای کاربران تدارک دیده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali jafaripour
    ali jafaripour | ۸ تیر ۱۳۹۶

    یه دفعه سامسونگ بگه میخواد تمام امکانات کاملش رو فقط برای کره جنوبی عرضه کنه دیگه
    اولش که این گوشی رو با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه برای کره عرضه کرد حالا هم که بصورت غیر مستقیم داره میگه بیکسبی فقط برای اونا کار میکنه وقتی نمیتونه چیزی رو بسازه من موندم برای چی جو گیر میشه سریع همه جا هم میگه

  • thepjt
    thepjt | ۷ تیر ۱۳۹۶

    دیجیاتو .. من نمیدونم سیاست شما چیه کلا ... کامنت طولانی رو تایید نمیکنید .. ولی کامنت کوتاه اوکی هست ... آخه عزیز من !!! کسی که میشینه کامنت طولانی مینویسه حرفش معمولا چرت و پرت و بچه بازی و فن بازی نیست ... میخواد یک حرفی بزنه .. خیلی از تحلیل هم و کامنت های با ارزش سایت ها ، کامنت های طولانی اند .. و خیلی از توهین ها و بچه بازی ها و کامنت های بی ارزش کوتاه اند ...

    بد نیست با برداشتن این محدودیت تاییدی مسخره کامنت های طولانی ... برای امثال ما که میشینیم بدون مزد یک چیزی مینویسیم ته مطالبتون ... یک ارزشی هر چند کوچک قایل بشید !
    زور داره برا آدم تو سایتتون بشیه چیزی بنویسه و بعد که سابمیت کرد هیچی نیاد ...

    یک دفعه دو دفعه ده دفعه ... بعد کم کم اصلا آدم دل و دماغ کامنت دادن دیگه نخواهد داشت ... روز به روزم کامنتاتون کمتر میشه و طبعتا این کمتر شدن براتون بی بها نیست !


    راستی یک چیز دیگه ... لطفا خواهشا .. یک کار کنید که بعد از لاگین کردن به جای وارد شدن به صفحه ادیت پروفایل به مطلبی که توش بودیم منتقل بشیم .. میخوام از یک جا ته یک مطلب براتون کامنت بگذارم .. بعد از اعصاب خورد کنی لاگین شدن میریم تو صفحه ادیت مشخصات ! ... مگه بیشتر از ماهی یک بار سالی یکبار آدم بخواد اسم و عکسشو عوض کنه ؟ که وارد اونجا میکنید کاربر رو ...

    همین موارد کوچیک رو میگن یوزر اکسپرینس .. چیزی که همه دنیا روش مانور میدند ..

  • thepjt
    thepjt | ۷ تیر ۱۳۹۶

    بهتره جای اینکه هر کمپانی پاشو تو کفش دستیار صوتی بکنه .... همه کمانی ها منابعشون رو بگذارند روی هم و یک دستیار همه فن حریف درست کنند ... مثلا بهتر نبود که به جای دکمه سخت افزاری و هیاهو برای هیچ و این همه خرج ..
    این مهندسان میفرتند و زبان کره ای برای کرتانا و گوگل و الکسا توسعه میدادند ؟
    بهتر نبود به جای ده تا دستار صوتی نصفه نیمه یک دستیار صوتی درست حسابی داشتیم که همه زبانها ساپورت کنه ؟

    اما خوب ... هدف سود همه مردم نیست ... هدف اینه که هر کمپانی تا جایی که زورش میرسه از بازار دستیار صوتی سود ببره ...

    اما همه یادشون رفته که پدره به بچه هاش میگفت که ده تا چوب جدا جدا رو راحت میشه شکست اما یک دسته ده تایی رو نمیشه شکست. تو تمام تاریخ هم تمدن هایی دوام داشتند که به جای قبایل جدا گانه و جنگیدن قبایل با همدیگر ، با هم متحد شده بودند ..

    بگذریم ... نه ما سهام داریم و نه عددی هستیم که حتی این کمپانی ها صدا شو بشنوند .. گوشه یک سایت برا خودمون نشستیم کامنت مینویسیم دلمون خوش کنیم !! ... هه هه

مطالب پیشنهادی