ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰
تکنولوژی

کوالکام چیپست میان رده اسنپدراگون ۴۵۰ را با مصرف بهینه تر انرژی معرفی کرد

کمپانی کوالکام به تازگی از چیپست جدید و میان رده اسنپدراگون ۴۵۰ برای موبایل های اقتصادی رونمایی کرد. ویژگی اصلی این چیپ مجتمع بهینه سازی چشمگیر مصرف باتری بدون فدا کردن کارایی است. [digipullqoute place="left"]این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

کمپانی کوالکام به تازگی از چیپست جدید و میان رده اسنپدراگون ۴۵۰ برای موبایل های اقتصادی رونمایی کرد. ویژگی اصلی این چیپ مجتمع بهینه سازی چشمگیر مصرف باتری بدون فدا کردن کارایی است.

این اولین چیپ از سری ۴۰۰ کوالکام است که از دوربین دوگانه پشتیبانی می کند

این محصول بر اساس همان معماری آشنای ۱۴ نانومتری به تولید رسیده است که پیش از این کارایی خود را در اسنپدراگون ۶۲۵ و چیپ تازه معرفی شده اسنپدراگون ۶۳۰ به نمایش گذاشته بود، در حالی که نسل قبل این چیپ بر پایه معماری کهنه ۲۸ نانومتری تولید شده بود.

همین تفاوت در تکنولوژی تولید به تنهایی ۴ ساعت دوام بیشتر باتری را در مقایسه با اسنپدراگون ۴۳۵ به ارمغان آورده است. این چیپ در دل خود‌ یک پردازنده هشت هسته ای بر پایه هسته های کورتکس A53 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز  را جای داده است. کوالکام پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را نیز با ۲۵ درصد کارایی بیشتر نسبت به مدل ۵۰۵ در محصول جدید خود ارائه داده است. به لطف این مشخصات چیپ مجتمع تازه وارد می تواند استریم آنلاین ویدیو در نرخ فریم ۶۰ را به خوبی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، موبایل های میزان اسنپدراگون ۴۵۰ می توانند از سامانه دوربین دوگانه با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی بهره مند شوند. بنابراین این محصول اولین پردازنده ای از سری ۴۰۰ محصولات کوالکام خواهد بود که می تواند قابلیت تولید تصاویر با افکت بوکه را به کاربر خود ارائه دهد.

بهره مندی از فناوری شارژ سریع نسل سوم کوالکام به همراه پشتیبانی از نمایشگرهای تمام اچی دی از دیگر قابلیت هایی هستند که اسنپدراگون ۴۵۰ را به محصولی کاملاً قابل اعتنا بدل می کنند.

قرار است نخستین موبایل ها مجهز به این چیپست جدید در سه ماهه آخر سال جاری میلادی روانه بازار مصرف شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • high end
    high end | ۷ تیر ۱۳۹۶

    @mjk
    اچ تی سی گفته امسال شیش تا هفت تا گوشی معرفی میکنه که تا حالا چهارتاش معرفی شدن
    و اون جوری که گفته همه ی گوشیاش بالا رده خواهند بود ،سال آینده هم چهار تا پنج گوشی معرفی می کنه که اونا هم بالا رده خواهند بود،دلیل این تصمیمم افزایش توان رقابتی در حوزه پرچمداران و هماهنگ شدن با ترند های بازار عنوان شده و این که محصولات بالا رده حاشیه سود بیشتری دارند.

  • mjk
    mjk | ۷ تیر ۱۳۹۶

    خوش به حال htc
    علاقه خاصی به این سری ۴۰۰ داره

  • high end
    high end | ۷ تیر ۱۳۹۶

    مگه نوکیا ۶با اسنپ ۴۳۵ تمام اچ دی نیست!!!!!

مطالب پیشنهادی