ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

9 نکته که پیش از بازی کردن اینجاستیس 2 باید بدانید

Injustice 2 بازی فوق العاده ای است. در سبک خود یکی از بهترین ها است، یکی از جذاب ترین بخش های داستانی را در ژانر خود دارد و پر است از محتویات جذاب و سرگرم ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۷ تیر ۱۳۹۶ | ۲۳:۰۰

Injustice 2 بازی فوق العاده ای است. در سبک خود یکی از بهترین ها است، یکی از جذاب ترین بخش های داستانی را در ژانر خود دارد و پر است از محتویات جذاب و سرگرم کننده. اگر شما هم مثل ما دوست داشته باشید این عنوان فایتینگ را تجربه کنید، بهتر است پیش از هر چیزی، 9 نکته مهم را بدانید.

البته بیایید همین اول کار با هم رو راست باشیم، در این مقاله قرار نیست در مورد مکانیزم های فایتینگ حرف بزنیم. اگر می خواهید در این بازی بهتر شوید، باید تمرین کنید و تجربه کسب کنید. شاید بتوان یک سری راهنمایی خیلی کلی ارائه داد، ولی هیچ چیز موثر تر از بازی کردن و کسب تجربه نیست.

در این مقاله می خواهیم در مورد مکانیزم هایی از اینجاستیس 2 که به خارج از میدان مبارزه تعلق دارند حرف بزنیم. مثلا سیستم لوت، یکی از بهترین سیستمهای اضافه شده به اینجاستیس 2 است. دوست دارید برای شخصیت های تان آیتم های بهتری و بیشتری جمع کنید؟ این نکته ها به کار تان می آیند.

حداقل 2 بار بخش داستانی را تمام کنید

بخش داستانی اینجاستیس 2 واقعا خوب و سرگرم کننده است، البته این تنها دلیلی نیست که شما را به اتمام چندین باره آن ترغیب می کند. در برخی از چپتر ها، بازی به شما حق انتخاب مبارز تان را می دهد. دوست دارید کنترل گرین ارو را به دست بگیرید یا بلک کنری را؟ در طول بازی به وفور با این نمونه از انتخاب ها مواجه خواهید شد.

اولین نکته این است که بر اساس انتخاب شما، میان پرده ها دست خوش تغییر می شوند. میان پرده های اینجاستیس 2 هم که جذاب و گیرا هستند، پس چه بهتر که حالات مختلف آن ها را تماشا کنید. انتخاب شما در چپتر پایانی هم نحوه ی به پایان رسیدن داستان بازی را مشخص می کند. پس اگر می خواهید تمامی پایان ها را ببینید، باید حداقل 2 بار بازی را به اتمام برسانید.

البته میان پرده ها و پایان های مختلف را می توان در یوتیوب هم تماشا کرد، پس این دلیل به تنهایی کافی نیست. این جا است که بحث لوت مطرح می شود. برای شخصیتی که هر چپتر را با او به اتمام برسانید، یک اسکین و یک آیتم اپیک آزاد می شود. پس در دور اول نمی توانید برای همه شخصیت ها لوت کسب کنید و باید یک بار دیگر هم بخش داستانی را، با شخصیت های متفاوت تکرار کنید.

در بخشAI Battle Simulator، جعبه درو کنید

در بخش AI Battle Simulator، شما تیمی از 3 مبارز تشکیل می دهید و بازیکنان دیگر می توانند به این تیم حمله کنند تا مهات خود را به چالش بکشند. البته کنترل تیم شما را نه خودتان، بلکه هوش مصنوعی بر عهده دارد، به همین دلیل هم این بخش خیلی خسته کننده و ملال آور به نظر برسد. شاید واقعا این طور باشد، اما به هر حال AI Battle simulator راه خوبی برای جمع آوری Mother Box است.

بر اساس عمل کرد تیم تان در هر روز، شما جعبه پاداش می گیرید. در تئوری، برای این که بازیکنان دیگر را به چالش بکشید و در برابر آنان پیروز شوید، تیم شما باید متشکل از مبارزین قدرتمند و لول بالا باشد. اگر تیم تان پیروز شود، شما جعبه های طلایی پاداش می گیرید. اگر مغلوب شوید، جعبه ی برنزی نصیب تان می شود.

اما واقعیت این است که اگر تیم تان خیلی قدرتمند باشد، اصلا بازیکنان حاضر نمی شوند که با شما مبارزه کنند و جعبه ای هم گیر شما نمی آید. پس اگر چندان برد و باخت برای تان مهم نیست، بهتر است به بازیکنان دیگر رحم کنید و به آن ها راحت بگیرید. به هر حال جعبه برنزی از هیچی که بهتر است.

اما در هر روز، شما می توانید خودتان هم 5 بازیکن دیگر را انتخاب کرده و به تیم شان حمله کنید. اگر پیروز شوید، بهترین جایزه ممکن، یعنی جعبه طلایی را کسب می کنید. پس راحت ترین حریفان را برگزینید تا برنده از میادان نبرد بیرون بیایید. به همین سادگی، شما هر روز می توانید تعداد خوبی حعبه پاداش بگیرید.

دلیلی برای باز نکردن جعبه ها وجود ندارد

یکی از خوبی های سیستم لوت این است که لول آیتم های درون هر جعبه ثابت است و با بالا رفتن لول شخصیت های تان، بیشتر نمی شود. فرض کنید که خلاف این بود، آن وقت دلیلی نداشت که جعبه ها را بلافاصله باز کنید. صبر می کردید تا شخصیت های تان لول 20 شوند تا بتوانید از جعبه ها آیتم های لول 20 پاداش بگیرید.

با این حساب دیگر دلیلی برای بسته نگه داشتن جعبه ها وجود ندارد. جعبه ها را بلافاصله باز کنید و از آیتم های درون شان هم برای تقویت شخصیت ها در لول های ابتدایی بهره ببرید تا کار تان اندکی در مبارزه ها راحت تر شود.

شاید فکر کنید که با بالا رفتن لول شخصیت تان، آیتم هایی که لول شان کم است بی مصرف شوند. اما شما می توانید لول این آیتم ها را افزایش دهید و باز هم از آن ها بهره ببرید، پس با این حساب واقعا هیچ دلیلی برای باز نکردن جعبه ها وجود ندارد.

اجازه دهید هوش مصنوعی به جای شما بازی کند

شاید عجیب به نظر برسد، ولی در مولتی ورس، می توانید اجازه دهید که هوش مصنوعی به جای شما بازی کند. کافی است که در صفحه ی انتخاب مبارز، کلید Y/مثلث را بفشارید تا هوش مصنوعی بر جای شما بنشیند و بازی را پیش ببرد.

هوش مصنوعی آن قدر ها هم خوب بازی نمی کند، ولی ممکن است که به کمک شما بشتابد و از پس یک باس سنگین بر بیاید. می توانید در برخی از شرایط از این روش کمک بگیرید تا مراحل مولتی ورس را پشت سر بگذارید.

برای جمع آوری XP هم می توانید از همین روش بهره ببرید. وقت ندارید و حوصله بازی کردن ندارید؟ اجازه بدهید که هوش مصنوعی به جای شما در مبارزات شرکت کند و برای شما امتیازات XP جمع آوری کند. شاید کمی احمقانه به نظر برسد، ولی برای برخی شرایط خاص روش خیلی بدی هم نیست.

می توانید با صرف هزینه خیلی زیاد، شخصیت های تان را مستقیما به لول 20 ارتقا دهید

بعد از این که لول یکی از شخصیت ها را تا 20 بالا بردید، قادر خواهید بود که لول بقیه ها را، بدون بازی کردن با آن ها به صورت مستقیم تا 20 افزایش دهید. اما این امر، نیازمند پرداخت هزینه گزافی است که ممکن است از پس آن برنیایید.

لول آپ کردن مستقیم هر شخصیت تا لول 20، دقیقا 10000 کریستال می طلبد. کریستال ها در اینجاستیس 2 بسیار نایابند و فقط تحت شرایط خیلی خاص و محدودی به دست می آیند. ممکن است چندین روز بدون وقفه بازی کنید و در نهایت فقط 5000 کریستال گیر تان بیاید.

اما در اینجاستیس 2، شما می توانید با پول واقعی این کریستال ها را هم بخرید، ولی باز هم باید مبلغ زیادی را برای بالا بردن لول یک شخصیت پرداخت کنید.

برای افزایش سطح هر کدام از کاراکتر ها، توصیه می کنیم که به روش سنتی بسنده کنید. روی یکی تمرکز کنید و مدام با او بازی کنید تا لولش بالاخره به 20 برسد.

قدرت شخصیت های تان را خوب بشناسید

به هر حال در هر بازی فایتینگی، شناختن شخصیت ها و قدرت های ویژه شان، یکی از مهم ترین کار هایی است که هر بازیکن باید انجام دهد. اینجاستیس 2 هم از این قاعده مستثنی نیست و یکی از مهم ترین جنبه های هر شخصیت، قدرت خاص او است.

تسلط یافتن بر برخی از کاراکتر ها چندان سخت و دشوار نیست. قدرت شان خیلی واضح و سر راست است و به راحتی می توانید آن ها را یاد گیرید. برای مثال سوپرگرل با قدرتش صرفا می تواند لیزری قابل کنترل شلیک کند. اما قدرت های برخی از شخصیت ها، پیچیده تر است و برای شناخت و استفاده صحیح از آن ها باید وقت بیشتری صرف کنید.

مثلا قدرت رابین، بترنگ هایش، او را از نقطه ای به نقطه دیگر تلپورت می کنند، اما اگر بتوانید به شیوه ای موثر از آن ها بهره ببرید و با آن ها کمبو پیاده کنید، منفجر هم می شوند و به حریف آسیب زیادی وارد کنند.

خلاصه این که شما باید پیش از هر چیزی بدانید که این قدرت ها دقیقا چه هستند و چه کاربردی دارند، بعد باید یاد بگیرید که در طی مبارزه چگونه می توانید از شان بهره ببرید و با آن ها کمبو پیاده کنید.

Darksied ارزش خرید دارد

برای گرفتن Darksied متاسفانه فقط 2 راه وجود دارد، خرید نسخه های Day One و یا پرداخت 6 دلار. نسخه های Day One اینجاستیس 2، حاوی کد شخصیت Darksied هستند. پس می توانید با وارد کردن آن کد در اکانت اکس باکس لایو یا پلی استیشن نتورک خود، صاحب این شخصیت شوید

Darksied شخصیت منحصر به فردی است، حرکات بسیار جالبی دارد و بازی کردن با او لذت بخش است. به کندی حرکت می کند، اما طراحی خوبش، قدرت های عجیبش و حتی ژست ایستادنش، بازیکنان را وسوسه به پرداخت پول اضافی برای گرفتن او می کنند.

پپس به دنبال خرید نسخه Day One باشید. اگر این نسخه را پیدا نکردید اما خواهان بازی کردن با Darksied اید، می توانید با پرداخت 6 دلار این شخصیت را از اکس باکس لایو یا پلی استیشن نتورک بخرید.

آیتم های به درد نخورتان، مگر آن هایی که ظاهرشان را دوست دارید را بفروشید

در بازی آیتم های فراوانی را برای شخصیت های خود آزاد خواهید کرد. اما حقیقت این است که اکثر این ها به مرور زمان و با بالا رفتن لول تان، کاربرد شان را از دست می دهند. از فروختن آیتم ها تان هراسی نداشته باشید. با فروختن شان، پول به دست میاورید و می توانید این پول را خرج خرید جعبه کنید.

البته اگر ظاهر و استایل آیتمی را دوست دارید، نفروشیدش. می توانید بعدا لول آن را ارتقا دهید و به 20 برسانید. از سمت دیگر، اگر آیتم های Epic تان قدرتمند هستند، اما از ظاهر شان خوش تان نمی آید و دل تان پیش همان آیتم معمولی، اما جذاب است، می توانید با حفظ ویژگی ها و قدرت ها، ظاهر آیتم اپیک را به آیتم دلخواه تان تغییر دهید.

بخش Battle Simulator را با شخصیت های مختلف به اتمام برسانید

در بخش Battle Simulator، با هر شخصیتی که Brainiac را شکست دهید، ویدیویی پایانی ویژه برای آن شخصیت مشاهده خواهید کرد. با دیدن پایان داستان تمامی شخصیت ها، اچیومنت/تروفی Spoiler Alert را هم آزاد خواهید کرد.

البته این پایان ها، مانند بخش داستانی اصلی با یک میان پرده به نمایش در نمی آیند، اما باز هم جالب اند و دیدن شان خالی از لطف نیست.

نظر شما در مورد اینجاستیس 2 چیست؟ بازیکن ها چه نکاتی را باید حتما بدانند؟ آن ها را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • fire falcon
    fire falcon | ۱۵ آذر ۱۴۰۱

    چرا وقتی میفروشم پولم رو نمی ده

  • Parsa MSH
    Parsa MSH | ۸ تیر ۱۳۹۶

    من که تو همین تابستون میگیرمش خیلی باحاله

مطالب پیشنهادی