ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو قابلیت Shared Libraries و Suggested Sharing رسما به گوگل فوتوز اضافه شدند

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد که دو قابلیت Shared Libraries و Suggested Sharing حالا به طور رسمی به اپلیکیشن های iOS و اندروید گوگل فوتوز اضافه شده اند. همچنین یک تب جدید Sharing به رابط کاربری اپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد که دو قابلیت Shared Libraries و Suggested Sharing حالا به طور رسمی به اپلیکیشن های iOS و اندروید گوگل فوتوز اضافه شده اند. همچنین یک تب جدید Sharing به رابط کاربری اپ اضافه شده تا کاربران بتوانند فعالیت های اشتراک گذاری خود را در آن دنبال نمایند.

قابلیت Suggested Sharing افراد حاضر در تصاویر دسته جمعی و رفتار اشتراک گذاری کاربران در اپلیکیشن را تحلیل کرده و به آن ها پیشنهاد می کند که بعضی از تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارند.

Suggested Sharing به کاربران پیشنهاد می کند که بعضی از تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارند.

اما Shared Libraries وسیله ای است که به کمک آن می توانید مجموعه ای از تصاویرتان را با یک دوست یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. برای دسترسی به این قابلیت می توانید از گزینه Share your library در منوی کشویی اپلیکیشن استفاده نمایید. طریقه اشتراک گذاری هم بدین صورت است که می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل هر شخص، یک آلبوم کامل از تصاویر را برای او بفرستید. به محض آنکه این دعوت نامه به فرد مد نظرتان برسد، کلیه تصاویر به اشتراک گذاری شده برای وی قابل مشاهده خواهد بود.

نکته خوب این که در صورت اضافه کردن عکس های جدید هم دیگر نیازی به ارسال مجدد دعوت نامه ندارید چرا که هر تغییری در فضای ابری گوگل فوتوز در لحظه همگام سازی می گردد.

دو قابلیت مذکور همین حالا برای نسخه های iOS و اندروید گوگل فوتوز منتشر شده اند، اما ممکن است یک هفته به طول بینجامد تا تمام کاربران از سراسر دنیا به آن دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی