ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Clipboard Actions؛ یک کلیپ بورد حرفه ای

از کلیپ بورد اندروید چه انتظاری دارید؟ این که بتواند متن ها را در خودش نگه داشته یا نهایتا چند عکس هم برایتان ذخیره کند؟ اپلیکیشن Clipboard Actions می تواند سطح انتظارات شما را از کلیپ بورد سیستم عامل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

از کلیپ بورد اندروید چه انتظاری دارید؟ این که بتواند متن ها را در خودش نگه داشته یا نهایتا چند عکس هم برایتان ذخیره کند؟ اپلیکیشن Clipboard Actions می تواند سطح انتظارات شما را از کلیپ بورد سیستم عامل به میزان زیادی بالا ببرد.

از اسم اپلیکیشن تقریبا پیداست که چه کاری انجام می دهد. Clipboard Actions به غیر از ذخیره کردن فایل ها و نوشته ها در کلیپ بورد، می تواند برای تک تک آن ها یک «اکشن» یا کُنش بیافریند، اکشن هایی که می توان آن ها را شخصی سازی کرد و همیشه به آن ها دسترسی داشت.

اما سوال اینجاست که این اکشن ها در کجا قابل دسترسی بوده و چه چیزهایی هستند؟ سازنده Clipboard Actions بهترین جای ممکن را برای دسترسی به این اکشن ها در نظر گرفته که قسمتی نیست جز نوار ابزار اندروید.

وقتی که اپلیکیشن را نصب و برای اجرا در پس زمینه به آن دسترسی می دهید، تمام چیزهایی که در محیط سیستم عامل کپی می کنید در کلیپ بورد ذخیره می شوند؛ از متن های ساده گرفته تا عکس و لینک و موقعیت جغرافیایی و حتی کدهای QR.

به محض ذخیره شدن این موارد در کلیپ بورد، اپلیکیشن جدیدترین آن ها را در نوار ابزار اندروید به نمایش می گذارد. اینجاست که می توانید با یک سوایپ ساده بین تمام آن ها جابجا شوید و البته برای هر کدام اکشن خاصی در نظر بگیرید. بعضی از این اکشن ها می توانند فوق العاده مفید و کاربردی باشند.

به عنوان مثال می توانید ذخیره هایتان را مستقیما از کلیپ بورد به اشتراک بگذارید، تلفظ صوتی شان را بشنوید، اگر حاوی موقعیت جغرافیایی باشند مکان شان را روی نقشه پیدا کرده و حتی به میان بر گوگل ترنسلیت برای ترجمه آن ها دسترسی داشته باشید.

Clipboard Actions اکشن های مفیدتری هم در چنته دارد. کوتاه کننده لینک، تبدیل ارز، تشریح معنای کلمات در کلیپ بورد، جستجوی مستقیم در گوگل، ارسال ایمیل و برقراری تماس تلفنی هم کارهای دیگری هستند که می توانید بدون ترک نوار ابزار و از طریق کلیپ بورد حرفه ای این اپ انجام دهید. البته مسلم است که برای دسترسی به این موارد لازم است که به اینترنت متصل باشید.

خوشبختانه Clipboard Actions برای ذخیره سازی در کلیپ بورد محدودیتی پیش پایتان نگذاشته و تا پر شدن حافظه موبایل هیچ مشکلی برای ذخیره فایل ها نخواهید داشت. نکته خوب دیگر این که تمام اکشن های به نمایش در آمده هم قابل شخصی سازی اند، و می توانید غیر ضروری ها را حذف و آن هایی که بیشتر احتیاج دارید را در اولویت نمایش قرار دهید.

تمام این امکانات دست به دست هم داده اند که بتوانیم Clipboard Actions را یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های کلیپ بورد در اندروید بدانیم؛ ابزاری حرفه ای برای افرادی که برای وقت شان ارزش قائل هستند و در عوض نصب چندین اپلیکیشن مختلف ترجیح می دهند که تمام کارهایشان را به طور متمرکز و از یک جا انجام دهند. برای دانلود این کلیپ بورد حرفه ای می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

[در صورتی که برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، استفاده از ربات تلگرام apk_dl را به شما توصیه می کنیم.]

Clipboard Actions

Clipboard Actions

سازنده: Halfreal قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.56 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی