ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس می توانید با کهکشانی های سامسونگ، قفل ویندوز 10 پی سی را باز کنید

طی ماه مارس گذشته بود که در خبرها خواندیم سامسونگ اپلیکیشن Flow خود را رسماً به روزرسانی خواهد کرد تا با تمام کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری داشته باشد. اگرچه توسعه این به روزرسانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

طی ماه مارس گذشته بود که در خبرها خواندیم سامسونگ اپلیکیشن Flow خود را رسماً به روزرسانی خواهد کرد تا با تمام کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری داشته باشد. اگرچه توسعه این به روزرسانی چند ماهی به طول انجامید، اما بالاخره از راه رسیده است.

بنابر اعلام سامسونگ، اپلیکیشن Flow حالا با تمام پی سی های ویندوز 10 سازگاری دارد اما برای استفاده از قابلیت های آن باید به به اسمارت فونی از خانواده گلکسی با اندروید مارشملو یا بالاتر دسترسی داشته باشید؛ ضمناً تبلت های گلکسی با اندروید نوقا یا بالاتر نیز مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

سامسونگ Flow به کاربر اجازه می دهد تا نه تنها از طریق اسکنر اثگشت موبایل وارد اکانت خود روی پی سی شود، بلکه امکان انتقال محتویات و اعمال مختلف از یک دستگاه به دستگاه دیگر را فراهم می آورد؛ بنابراین می توانید به صورت آنی، حتی به پیامک های موبایل تان روی پی سی دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های تازه Flow، امکان فعال سازی خودکار هات اسپات روی موبایل است تا همواره مجبور به استفاده از وای فای روی پی سی خود نباشید.

یکی از بزرگترین مسائلی که سبب می شود کاربران اپل از تغییر دیوایس خود به اندروید امتناع ورزند، همین عدم دسترسی به انتقال بی دردسر اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر است. به عنوان مثال، iMessage یکی از بهترین قابلیت های دستگاه های اپل برای مشتریان این کمپانی به حساب می آید که امکان انتقال بی دردسر محتویات را از آیفون به آیپد و نیز به مک بوک فراهم می آورد.

اما حالا با به روزرسانی تازه Flow، اوضاع ممکن است اندکی تغییر کند. شاید قابلیت های تازه Flow به اندازه iMessage یکپارچه و روان نباشند، اما سامسونگ بزرگترین تولیدکننده موبایل های اندرویدی در جهان، و ویندوز هم محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپ و لپ تاپ است. اگرچه سهولت استفاده از قابلیت های Flow تا حد زیادی به رابط کاربری فراهم آمده از سوی سامسونگ بستگی دارد، اما قطعاً این قابلیت کراس پلتفرم سبب می شود تا مشتریان اپل هم نیم نگاهی به همتایان اندرویدی دیوایس خود بیندازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • siavash memar
    siavash memar | ۸ تیر ۱۳۹۶

    پس همچنان اپلیکیشنش غیرقابل دانلود برای ویندوز پی سی معمولیه !! حداقل لینک میزاشتین

  • mhalizade
    mhalizade | ۸ تیر ۱۳۹۶

    ظا

مطالب پیشنهادی