ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رسانه آمریکایی جایزه بهترین تلویزیون را به مدل های OLED و SUPER UHD ال جی اهدا کرد

یکی از رسانه های نقد لوازم خانگی در آمریکا به نام U.S. Consumer Product Publication به تازگی تلویزیون های OLED و SuperUHD ال جی را به عنوان بهترین تلویزیون های موجود در این بازار انتخاب ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

یکی از رسانه های نقد لوازم خانگی در آمریکا به نام U.S. Consumer Product Publication به تازگی تلویزیون های OLED و SuperUHD ال جی را به عنوان بهترین تلویزیون های موجود در این بازار انتخاب کرده. در همین رابطه، روابط عمومی ال جی در ایران بیانیه زیر را منتشر ساخته که از شما دعوت می کنیم در ادامه آن را مطالعه نمایید.

تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی بالاترین امتیاز برای کیفیت تصویر، زاویه دید و تطبیق‌پذیری را دریافت کردند

شرکت ال‌جی جایزه بهترین تلویزیون برای مدل LG SIGNATURE OLED سری W را از یکی از معتبرترین رسانه‌های نقد لوازم‌خانگی (U.S. Consumer Product Publication) دریافت کرد. ال‌جی که تلویزیون‌های OLED خود را در سال 2013 معرفی کرده بود، هم‌اکنون رنج گسترده‌ای از تلویزیون‌های OLED را ارائه می‌دهد. تلویزیون‌هایی ازجمله مدل‌های فوق باریک B7 و C7، مدل‌های Picture-on-Glass سری E7 و G7 و مدل Picture-on-Wall سری LG SIGNATURE OLED TV W.

بر اساس امتیازدهی رسانه معتبر و تخصصی لوازم‌خانگی آمریکایی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی بهترین امتیاز را برای کیفیت تصویر، زاویه دید و تطبیق‌پذیری دریافت کردند و در مجموع توانستند بالاترین امتیاز عملکردی را از آن خود کنند. ال‌جی اولین شرکتی بود که پیکسل‌های متحول کننده OLED را به حوزه صفحه‌نمایش تلویزیون معرفی کرد. از آن زمان این شرکت تنها تولیدکننده‌ای است که متنوع‌ترین سری محصولات OLED ازجمله سایز 77 و 65 اینچی W7، سایز 77 و 65 اینچی G7، سایز 65 و 55 اینچی E7، سایز 65 و 55 اینچی E7، سایز 65 و 55 اینچی C7 و سایز 65 و 55 اینچی B7 برخوردار است.

برخلاف فناوری LCD، فناوری OLED نور خود را بدون نیاز به لامپ پشت تصویر (LED) ایجاد می‌کند؛ یعنی هر پیکسل جداگانه کنترل‌شده و خاموش و روشن می‌شود. این امر باعث می‌شود مشکی مطلقی به نمایش گذاشته‌شده و جزئیات بیشتری در زمینه تاریک و در نزدیک لبه‌های نور شاهد باشید. همچنین با طیف رنگی غنی شامل میلیاردها رنگ، تلویزیون OLED ال‌جی می‌تواند تصویری شبیه واقعیت، رنگ‌هایی شفاف‌تر و کیفیت تصویر بی‌نظیری را به نمایش بگذارد.

در میان سایر تلویزیون‌های ال‌جی، مدل LG SUPER UHD نیز قرار دارد که مجهز به فناوری Nano Cell است. این نوآوری متحول کننده LCD به تلویزیون این امکان را می‌دهد تا رنگ‌ها را دوباره بازتولید کند؛ یعنی رنگ‌ها را دقیقا همان‌گونه که قرار است به نمایش دربیایند پردازش کند. حتی در زاویه دید غیرمستقیم تا هر فردی که در اطراف تلویزیون نشسته است دقیق‌ترین رنگ‌های نزدیک به واقعیت را شاهد باشد.

هم تلویزیون OLED و هم مدل SUPER UHD ال‌جی می‌توانند فرمت‌های HDR مختلفی مثل HDR10 و Dolby Vision و فرمت جدید HLG HDR را پخش کنند و به بینندگان امکان دسترسی به بزرگ‌ترین مجموعه محتواهای HDR را بدهند. به‌علاوه تمام تلویزیون‌های 2017 ال‌جی مجهز به سیستم‌عامل webOS 3.5 هستند. سیستم‌عاملی که جابجایی بین محتواها در آن بسیار ساده و سریع است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ?ajamali95?
    ?ajamali95? | ۸ تیر ۱۳۹۶

    دم الجى با محصولات عاليش گرم

مطالب پیشنهادی