ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید کننده برتر نمایشگر موبایل در فصل اول سال 2017 باقی ماند

آخرین داده های منتشر شده از سوی IHS Markit نشان می دهد که سامسونگ موفق شده تا جایگاه خود به عنوان تولید کننده برتر نمایشگرهای موبایل را در فصل اول سال 2017 حفظ کرده و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

آخرین داده های منتشر شده از سوی IHS Markit نشان می دهد که سامسونگ موفق شده تا جایگاه خود به عنوان تولید کننده برتر نمایشگرهای موبایل را در فصل اول سال 2017 حفظ کرده و همچنان در رتبه نخست باقی بماند.

یکی از دلایل این موفقیت، افزایش تقاضا و تولید نمایشگرهای OLED منعطف بوده است. داده های IHS Markit نشان می دهد که مجموع فروش جهانی نمایشگرهای OLED و LCD که 9 اینچ و یا کوچکتر هستند 13 میلیارد دلار طی سه ماه اول سال درآمد ایجاد کرده.

در مقایسه با سال گذشته، این رقم شاهد رشد 35 درصدی بوده که جای تحسین دارد. سامسونگ دیسپلی با کسب سهم عظیم 3.5 میلیارد دلاری، یعنی 27.2 درصد از بازار در جایگاه اول باقی ماند.

مجموع فروش سری محصولات OLED منعطف با وجود موفقیت های گلکسی اس 8 نسبت به سال گذشته دو برابر شده و به 1.1 میلیارد دلار رسیده است. در رتبه بعدی نیز ژاپن دیسپلی با سهم 17.8 درصدی قرار دارد. در رتبه های سوم و چهارم، به ترتیب ال جی دیسپلی و گروه تکنولوژی BOE قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reZa
    reZa | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    اینکه برتر شده تو دوتا خبر جلو تر نوشته داده الجی واسش بسازه

  • فرزاد
    فرزاد | ۹ تیر ۱۳۹۶

    شاهکاره

مطالب پیشنهادی