ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی جدید ایلان ماسک، حفاری در لس آنجلس را رسماً آغاز کرد

در ماه آوریل بود که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس خبر از تاسیس یک کمپانی تازه در زمینه حفر تونل داد که با نام Boring Company شناخته می شود. حالا این کمپانی رسماً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

در ماه آوریل بود که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس خبر از تاسیس یک کمپانی تازه در زمینه حفر تونل داد که با نام Boring Company شناخته می شود. حالا این کمپانی رسماً آغاز به کار کرده و ماشین حفاری آن، یعنی Godot مشغول حفر تونلی زیر شهر لس آنجلس است.

ماسک در مصاحبه ای گفته است که کمپانی جدیدش، حفاری تونل را از زیر پارکینگ مجموعه اسپیس اکس آغاز می کند؛ زیرا Boring Company هنوز نیازمند دریافت جواز لازم برای حفر نقاطی غیر از زمین های تحت تملک اسپیس اکس است.

هدف غایی ماسک با Boring Company آن است که ازدحام جمعیت و اتومبیل را با ساخت 30 لایه تونل زیر شهر لس آنجلس از بین ببرد. ماسک گفته است که این تونل ها، اتومبیل ها را روی اسکیتی الکتریکی جا به جا می کنند و حتی امکان جا دادن هایپرلوپ نیز در آنها وجود دارد. مدیرعامل تسلا چندی پیش هم اعلام کرد که «مکالمه ای نویدبخش» با شهردار لس آنجلس درباره این پروژه داشته است.

مقامات لس آنجلس همچنین در نظر دارند که از این فرصت، برای افزودن قطاری سریع السیر که امکان جا به جایی سریع میان فرودگاه بین المللی لس آنجلس و ایستگاه راه آهن را فراهم می آورد استفاده کنند. در مجموع، هنوز مشخص نیست که Boring Company چه زمانی قادر به بسط هرچه بیشتر فعالیت های خود خواهد بود، اما به نظر می رسد که ماسک برای تحقق رویای شبکه تونلی خود بسیار جدی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۸ تیر ۱۳۹۶

    30 لایه!!!!
    خیلی جالب بود کاش بیشتر در مورد پروژه توضیح میدادین

مطالب پیشنهادی