ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین تصاویر و اطلاعات از فورد موستانگ شلبی GT500 جدید

بر خلاف چیزی که به نظر می رسد، این پروتوتایپ دیگری از شلبی GT350 نیست. خودرویی که در این تصاویر می بینید نمونه آزمایشی شلبی GT500 بوده و صحت این موضوع توسط کمپانی فورد هم ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بر خلاف چیزی که به نظر می رسد، این پروتوتایپ دیگری از شلبی GT350 نیست. خودرویی که در این تصاویر می بینید نمونه آزمایشی شلبی GT500 بوده و صحت این موضوع توسط کمپانی فورد هم تایید شده است.

این بار حتی با وجود استتار و پوشش، جزئیات بیشتری از دماغه خودرو دیده می شود؛ ورودی های هوای بزرگتر و جلو پنجره تهاجمی که کاملاً در تناسب با این نسخه از موستانگ هستند.

چرخ ها به شکل قابل ملاحظه ای خشن تر طراحی شده اند و در قسمت عقب، دیفیوزر جدیدی بکار گرفته شده که با توجه افزایش قدرت، کنترل خودرو را بهبود خواهد داد.موستانگ GT500 جدید از پلتفرم مشترکی با خودروی GT350 بهره خواهد برد. موتور 5.2 لیتری V8 از GT350 به این خودرو انتقال خواهد یافت، با این تفاوت که این بار به واسطه بهره گیری از سوپرشارژر قدرتش به 700 اسب بخار خواهد رسید؛ ممکن است این رقم به بالای 707 اسب بخار هم برسد.

گیربکس دوئال کلاچ به صورت استاندارد روی خودرو قرار داده خواهد شد و گیربکس دستی هم طبق روال قابل گزینش خواهد بود. چرخ های 20 اینچی قابل مشاهده در تصاویر همراه مدل تولیدی عرضه می شوند، اما تغییرات جزئی دیگری که خودرو و ظاهر آن را آیرودینامیک تر خواهند کرد، روی محصول نهایی اعمال خواهند شد.

انتظار می رود شلبی GT500 در مقطعی از سال بعد، و به طور احتمالی در نمایشگاه دیترویت رونمایی شود و در اواخر سال 2018 به عنوان مدل 2019 به فروش برسد. تاکنون سخنی از قیمت احتمالی خودرو به میان نیامده، اما می توان روی بازه 65000$ تا 75000$ حساب باز کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی