ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل نخستین بتای عمومی macOS High Sierra را منتشر کرد

اپل به تازگی نخستین بتای عمومی سیستم عامل macOS High Sierra را در دسترس قرار داده و هرکسی که پیشتر در برنامه «Beta Software» این کمپانی مشارکت کرده باشد، قادر به دریافت آن خواهد بود. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

اپل به تازگی نخستین بتای عمومی سیستم عامل macOS High Sierra را در دسترس قرار داده و هرکسی که پیشتر در برنامه «Beta Software» این کمپانی مشارکت کرده باشد، قادر به دریافت آن خواهد بود. افرادی هم که به تست این نسخه پیش نمایش تمایل داشته باشند، هنوز می توانند از طریق وب سایت beta.apple.com ثبت نام کنند.

اپل به مشتریان خود پیشنهاد داده که این سیستم عامل را تنها روی مک ثانویه خود نصب کنند و پیش از آن نیز، از تمام اطلاعات شان بک آپ بگیرند. macOS High Sierra به گونه ای طراحی شده که در نقش نسخه ارتقایافته و بهبودیافته macOS Sierra ظاهر شود.

گذشته از بهینه سازی فایل سیستم برای حافظه های مدرن، این آپدیت تازه Metal 2 را هم شامل می شود؛ نسل بعدی رابط برنامه نویسی گرافیکی Metal اپل با پشتیبانی از یادگیری ماشینی و پردازنده های گرافیکی خارجی که امکان ساخت محتویات واقعیت مجازی را نیز فراهم می آورد. ضمناً پشتیبانی از ویدیوهای H.265/HEVC از دیگر ویژگی های تازه این سیستم عامل به شمار می آید.

High Sierra قرار است طی پاییز آتی در قالب به روزرسانی رایگانی به دست تمام کاربران برسد و اپل قصد دارد تغییراتی در برخی اپلیکیشن ها مانند فوتوز، میل و سافاری نیز ایجاد کند. پشتیبانی از پردازشگرهای گرافیکی خارجی تاندربولت 3 نیز تا بهار آتی آغاز می شود و امکان استفاده از مک برای گیمینگ یا به عنوان ورک استیشن وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی