ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ طعم خوش کچاپ

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Oxenfree

بالاخره یکی از عناوین لیست خط خورد؛ Oxenfree که یکی از بهترین بازی های مستقل 2016 برای رایانه های شخصی بود، چند ماه پیش روی آی دیوایس ها عرضه شد و حالا دارندگان دستگاه های اندرویدی هم می توانند دست به تجربه این عنوان ماجراجویی جذاب بزنند. ساخته استودیوی Night School که حال و هوایی نوجوانی یا اصطلاحا «تنیجری» دارد حریان نوجوانی به نام Alex را روایت می کند که برای مهمانی به یک جزیره ممنوعه قدم می گذارد.

Oxenfree به واسطه داستان جالب و البته گرافیک زیبایش توانست بازیکن های زیادی را به خود جذب نماید. جدا از اینکه قابلیت انتخاب دیالوگ، پازل های مختلف و بخش شنیداری قدرتمند هم روی افزایش جذابیت بازی بی تاثیر نبودند. Oxenfree یکی از بازی هایی به شمار می رفت که همیشه دوست داشتیم روی اندروید ببینیم. اکنون این اتفاق افتاده و امیدواریم لیست عناوینی که خواهان عرضه آن ها برای دیوایس های اندرویدی هستیم رو به روز کمتر کوچک تر شود.

Oxenfree

Oxenfree

سازنده: Night School Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1540 / 1100 مگابایت زبان:

All That Remains: Part 1

خواهان یک عنوان ماجراجویی با داستان قدرتمند در سبک اشاره و کلیک هستید؟ All That Remains: Part 1 «بعد از مدت ها» آمده تا این خواسته علاقه مندان به بازی های ویدیویی را برآورده کند. گفتیم بعد از مدت ها، چون خیلی وقت بود که عنوانی از سبک Point & Click با داستانی درگیرکننده را شاهد نبودیم. All That Remains: Part 1 داستان شخصیتی با نام Campbell Price را روایت می کند که بعد اتفاقات عجیبی در پایگاه پدرش بیدار می شود. حالا او باید از پرده از راز حادثه هایی که افتاده بردارد.

All That Remains: Part 1

All That Remains: Part 1

سازنده: Glitch Games قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 385 / 370 مگابایت زبان:

Assassin's Creed: Rebellion

Assassin's Creed با طعم Fallout Shelter؛ یکی از عجیب ترین غذاهایی که از مجموعه فرقه اساسین تا حالا چشیده ایم. یوبیسافت برای توسعه Rebellion این بار دست به یک حرکت متفاوت زده و خلاف همیشه با عنوانی از سبک نقش آفرینی/مدیریت رو به رو هستید. بدین صورت که همانند Fallout Shelter به بازیکن ها یک پایگاه داده شده و حالا باید بخش های مختفش را بسته به وظیفه هایی که دارید، بهبود ببخشید. Rebellion با گیم پلی جالب و شخصیت های معروفش مطمئنا می توانید برای علاقه مندان به اساسینز کرید لذت بخش باشد.

Assassin's Creed: Rebellion

Assassin's Creed: Rebellion

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 513 / 420 مگابایت زبان:

Sudoku 4Two Multiplayer

بزرگترین تفاوت Sudoku 4Two Multiplayer با بازی های مشابه ذات رقابتی آن است. شما اینجا ضمن اینکه می توانید در بخش تک نفره وقت خود را با 5 میلیون پازل گذرانده و در حالت های سختی متفاوت خود را به چالش بکشید، قابلیت رقابت در قسمت آنلاین با دوستانتان یا بقیه بازیکن ها هم دارید. المانی که به تنهایی باعث شده تا Sudoku 4Two Multiplayer به سرعت مخاطبین را جذب کند. بنابراین در صورتی که می خواهید توانایی هایتان را در مسابقه با بازیکنان سودوکو بسنجید، ساخته استودیوی Marmalade Game را از دست ندهید.

Sudoku 4Two Multiplayer

Sudoku 4Two Multiplayer

سازنده: Marmalade Game Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45.45 مگابایت زبان:

Rider

Ketchapp به فرمول جدیدی در بازیسازی خود دست یافته است؛ حالا از هر 3 بازی آن ها تنها یکی از عناوینی که این استودیو عرضه می کند می تواند سرگرم کننده باشد. بعد از عرضه چند اپلیکیشن نه چندان جالب از این توسعه دهنده، حالا Rider آمده تا خاطرات بدتان را پاک نموده و یکی از کچ اپی ترین تجربه های ممکن را به بازیکن ها هدیه بدهد؛ عنوانی ترکیبی از فیلم Tron و بازی معروف Alto's Adevnture که به شما کنترل یک موتورسیکلت را می دهد. خوشبختانه از دیدگاه گرافیک هم بازی از مینیمال های همیشگی و خسته کننده کچ اپ فاصله گرفته است و با عنوانی چشم نوازتر رو به رو هستیم.

Rider

Rider

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 76.8 مگابایت زبان:

Fate/Grand Order

این هفته برای علاقه مندان به بازی های ژاپنی هم اپلیکیشن هم داریم؛ Fate/Grand Order که الهام گرفته از انیمه معروف و البته نه چندان خوش ساخته Fate/Stay Night به حساب می آید، بعد از موفقیت های فراوانی که در ژاپن به دست آورد پس از دو سال با نسخه انگلیسی خود توانست راهش را به بقیه منطقه ها باز کند. در این عنوان آنلاین شما می توانید از بین کلاس های مختلف دنیای Fate/Stay Night یکی را انتخاب نموده و به مبارزات نوبتی با دشمنان بپردازید. جدا از اینکه قابلیت ارتقا شخصیت تان یا رفتن به ماموریت های مختلف را هم دارید.

Fate/Grand Order

Fate/Grand Order

سازنده: Aniplex Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 163 / 53.44 مگابایت زبان:

Tentacles - Enter the Mind

با وجود اینکه این روزها توجه توسعه دهندگان بازی های موبایل به ویندوز فون خیلی کمتر شده، اما این سیستم عامل هم بازی های خوبی داشته است که خواهان عرضه آن ها روی بقیه دستگاه ها بوده ایم. Tentacles - Enter the Mind را می توانیم یکی از همین عناوین بنامیم که هفته گذشته برای iOS و اندروید انتشار یافت؛ عنوانی چشم نواز که یکی از متفاوت ترین بازی های سبک رانر اسمارت فون ها است. بازی به شما کنترل چندین حباب را داده و حالا باید با لمس صفحه اسمارت فون ها، آن ها را به سمت جلو حرکت دهید. همین «چگونگی حرکت حباب ها» است که باعث می شود رکورد بزنید.

Tentacles - Enter the Mind

Tentacles - Enter the Mind

سازنده: Flashbulb ApS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 198 / 64 / 44 مگابایت زبان:
در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mj Kianiapp
    Mj Kianiapp | ۱۱ تیر ۱۳۹۶

    اون بازی سودوکو رو که اصن نمیشه آفلاین بازی کرد، تازه پدر آدم و در میاره تا بخواد بالا بیاد

مطالب پیشنهادی