ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک موبایل میان رده جدید با پشتیبانی از Project Fi گوگل در راه است

اخیراً حساب کاربری Project Fi در شبکه اجتماعی توییتر، از آمدن موبایل میان رده جدیدی به شبکه خود خبر داده است. این خبر در پاسخ به بیانیه مربوط به نکسوس 5X منتشر شد که قبلاً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

اخیراً حساب کاربری Project Fi در شبکه اجتماعی توییتر، از آمدن موبایل میان رده جدیدی به شبکه خود خبر داده است. این خبر در پاسخ به بیانیه مربوط به نکسوس 5X منتشر شد که قبلاً یکی از مقرون به صرفه ترین موبایل های سازگار با Fi بود. در حال حاضر، پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل تنها دیوایس هایی هستند که به صورت پیش فرض با Project Fi سازگاری دارند و با توجه به عمر نکسوس 6P و 5X بعید است شاهد آغاز پشتیبانی مجدد از این دو دستگاه باشیم.

در مقام توضیح باید گفت Project Fi، نوعی اپراتور شبکه مجازی موبایل است که توسط گوگل راه اندازی شده و امکان برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از سرویس های دیتا را هم با وای فای و هم با شبکه های مخابراتی اسپرینت، تی موبایل، U.S. Cellular و Three فراهم می آورد.

در حال حاضر، درباره موبایل بعدی که از شبکه Project Fi پشتیبانی می کند اطلاعاتی به دست نیامده و نمی دانیم که اصلاً از سوی چه تولیدکننده موبایلی روانه بازار خواهد شد. اما همانطور که اشاره شد، این دستگاه قرار است میان رده باشد و یکی از شرکای Project Fi آن را تولید می کند؛ ناگفته نماند که ال جی، هوآوی، اچ تی سی و موتورولا همگی پیشتر موبایل هایی برای Fi تولید کرده اند.

در نهایت گفتنی است که این موبایل هوشمند اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این خبر از آن جهت جای خوشحالی دارد که نشان می دهد موبایل های متفاوتی با قیمت های گوناگون در حال عرضه به بازار هستند که از Fi پشتیبانی می کنند و قطعاً با افزایش تعداد آنها در آینده نزدیک، گزینه های بیشتری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی