ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلاش برای افزایش بازدید در یوتوب به مرگ پسری 22 ساله انجامید

یک دختر 19 ساله اهل ایالت مینه سوتای آمریکا، به جرم قتل دوست 22 ساله اش حین فیلمبرداری ویدیویی برای یوتوب، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. «مانولیزا پرز» پس از اینکه به سمت «پدرو رویز» شلیک ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

یک دختر 19 ساله اهل ایالت مینه سوتای آمریکا، به جرم قتل دوست 22 ساله اش حین فیلمبرداری ویدیویی برای یوتوب، توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. «مانولیزا پرز» پس از اینکه به سمت «پدرو رویز» شلیک می کند، با اورژانس تماس می گیرد و یک شب بعد هم توسط پلیس دستگیر می شود.

اما ماجرا چه بوده؟ این زوج آمریکایی در حال فیلمبرداری بودند و می خواستند ثابت کنند که یک کتاب می تواند جلوی عبور گلوله را گرفته و به بدن پدرو رویز برخورد نکند. رویز کتاب را در دست می گیرد و پرز نیز با تفنگ از فاصله 30 سانتی متری به او شلیک می کند.

پرز و رویز این ویدیو را برای کانال یوتوب خود با نام La MonaLisa ضبط می کردند. در قسمت توضیحات این کانال نوشته شده «زندگی واقعی یک زوج جوان که اتفاقا والدینی نوجوان هستند.»

عمده ویدیوهای پیشین آن ها وی لاگ ها یا کارهای ساده ای است که با هم انجام داده اند، مثل خوردن یک فلفل بسیار تند. در تاریخ 26 ژوئن، پرز توییت می کند که می خواهیم یکی از خطرناک ترین ویدیوها را ضبط کنیم که ایده آن را رویز داده است.

پدرو رویز در جریان این حادثه کشته شده اما در پاسخ به نگرانی های دیگر اعضای خانواده اش که می گفتند از تفنگ استفاده نکنید می گفت: «ما بازدیدکننده های بیشتری می خواهیم، می خواهیم معروف شویم.»

شوخی های نه چندان عاقلانه یوتوب قبلا هم جریان ساز شده بودند. معمولا افرادی هستند که می خواهند با تقلید از ویدیوهای دیگر نامی برای خود دست و پا کنند اما درگیر ماجراهای این چنینی می شوند. پرز قرار است در دادگاه حاضر شود و ممکن است که حکم 10 سال زندان برای او صادر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • محمد شکوهی
    محمد شکوهی | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    احتمالا از این کتاب های 10-15 صفحه ای رنگ آمیزی کودکان بوده....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی