ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Wallpapers؛ به پس زمینه موبایل تان روح تازه ای بدمید

می گویند که پنجره خانه باید رو به یک منظره زیبا و دلپذیر باز شود، تا صبح ها با نگاه کردن به بیرون برای کار و فعالیت انرژی بگیرید. اما به جر پنجره خانه، صفحه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

می گویند که پنجره خانه باید رو به یک منظره زیبا و دلپذیر باز شود، تا صبح ها با نگاه کردن به بیرون برای کار و فعالیت انرژی بگیرید. اما به جر پنجره خانه، صفحه نمایشگر موبایل ها هم می توانند در حکم یک پنجره باشند؛ پنجره هایی که البته این بار خودمان تعیین می کنیم که به چه سمت و سویی باز شوند.

اگر دوست دارید که در پس زمینه موبایل تان تصاویری از شگفتی های دنیا و مناظر بکر و بی نظیر ببینید، اپ امروز را از دست ندهید. Wallpapers مجموعه فوق العاده چشم نوازی از والپیپرهای HD و QHD را در خود گردآوری کرده تا به واسطه آن ها از فضای کارتان در موبایل و تبلت محیط دلچسب تری بسازید.

Wallpapers خصوصیاتی دارد که به راحتی از آن یک اپلیکیشن والپیپر «ایده آل» می سازند. اما چه خصوصیاتی؟ شاید تنوع بالای تصاویر و رایگان بودن آن ها مهم ترین این خصوصیات باشند. آرشیو والپیپرهای زیبای این اپ در 44 بخش مجزا طبقه بندی شده، که این طبقه بندی بر مبنای هشتگ ها صورت گرفته است.

بنابراین باید از اپلیکیشن انتظار جستجوگر قدرتمندی داشته باشید، و خوشبختانه باید بگوییم این انتظار شما برآورده می شود. در Wallpapers نه تنها قادر به جستجوی عکس ها بر اساس موضوع شان هستید، بلکه این کار را برای رنگ ها هم می توانید انجام دهید. این یعنی تقریبا هر چیزی که بخواهید را در آرشیو والپیپرهای اپ خواهید یافت.

Wallpapers مزایای دیگری هم دارد. هر والپیپری را که در اپلیکیشن نشان کنید، می توانید در صفحه مربوط به آن منبع تصویر (یا اسم عکاس) را هم ببینید، و اگر باب میل تان بود والپیپرهای شبیه به آن را هم از طریق هشتگ ها جستجو کنید. ضمنا امکان اشتراک گذاری و افزودن هر والپیپر به فهرست علاقه مندی ها را هم خواهید داشت.

تمام والپیپرهای این اپلیکیشن را می توانید به رایگان دانلود کنید، و خوشبختانه گزینه ای در اختیارتان قرار داده شده که آن ها را مستقیما روی پس زمینه، لاک اسکرین یا حتی عکس مخاطبین بنشانید که جزو قابلیت های بسیار مفید اپلیکیشن محسوب می شود.

تیم سازنده اپلیکیشن تصاویرش را از منابع مختلفی گردآوری می کند، بنابراین هر روز شاهد اضافه شدن والپیپرهای بیشتر و هر چه گسترده تر شدن آرشیو تصاویر خواهید بود. نکته مهم این که خوشبختانه بر خلاف بسیاری از اپ های والپیپر برای کار با اپلیکیشن «فعلا» نیازی به ابزار تغییر دهنده آی پی ندارید که این را هم باید یکی دیگر از مزایای Wallpapers قلمداد کنیم.

بیشتر از این توضیح ندهیم. خودتان Wallpapers را نصب کنید و از تماشای تصاویر حیرت انگیزش لذت ببرید. [دانلود به کمک ربات تلگرام apk_dl]

Wallpapers

Wallpapers

سازنده: Android Station قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    عالی بود

  • tele:@iran_walli
    tele:@iran_walli | ۱۰ تیر ۱۳۹۶

    کانال

مطالب پیشنهادی