ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

توسعه SUVهای سریع و خشن؛ استراتژی آینده آئودی

رییس شرکت آئودی اسپورت و مدیرعامل سابق کمپانی محبوب لامبورگینی آقای "استفان وینکلمن" در طی یک نشست خبری با مجله "تاپ گیر" سخنانی را پیرامون برنامه های آینده آئودی مطرح نموده است.هنگامی که از وی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

رییس شرکت آئودی اسپورت و مدیرعامل سابق کمپانی محبوب لامبورگینی آقای "استفان وینکلمن"
در طی یک نشست خبری با مجله "تاپ گیر" سخنانی را پیرامون برنامه های آینده آئودی مطرح نموده است.هنگامی که از وی سوال شد توسعه کدامیک از دو بخش RS SUV و پروژه خودروی سوپراسپورت R8 برای شما از درجه الویت بالاتر برخوردار است،
گفت:انجام بخش اول به منظور توسعه همه جانبه خانواده RS و شامل شدن انواع بیشتری از سبک وسیاق های طراحی بدنه در این خانواده، احساسات بیشتری را در من برانگیخته می سازد.


وی در ادامه تصریح کرد: «زمانی که شما یک برند را تاسیس میکنید،مجبور به ایجاد یک مجموعه هستید.ما R8 را داریم و مشتقاتی را [از آن] در جهات مختلف تولید خواهیم نمود؛ اما ما محکوم به تولید مجموعه ای از محصولات مختلف با قابلیت فروش فزاینده تر از امروز در سطح جهانی هستیم.

اگر من پولی را برای سرمایه‌گذاری وارد پروژه میکنم، باید مطمئن باشم که به صورت برابر و عادلانه در بخش های مختلف کار توزیع خواهد شد.اما ما از تولید نمادهای خود دست نخواهیم کشید، آنها بخشی از تمام چیزی هستند، که هستیم.

این حالت تنها به آمار و ارقام مربوط نمی‌شود بلکه پای عواطف نیز در میان است،ما یک تولیدکننده کوچک هستیم و باید قایقمان را به سمت آب های ایمن و آرام هدایت نماییم؛این به معنای گام های متفاوت در زمینه الکتریکی کردن محصولات است.

ما در فضای مجازی از اسم و رسمی درخور برخوردار هستیم.در فرمول ای گام هایی برداشته ایم،دنیا از امروز تا روز بعد تغییر نخواهد کرد اما این شما هستید که باید خودتان را برای آنچه در آینده سر راهتان قرار میگیرد، آماده کنید».


باتوجه به صحبت های آقای وینکلمن باید منتظر ارایه محصولات جدید و با رویکردی آینده نگرانه تر از آئودی باشیم،کاری که به احتمال زیاد بسیاری از خودروسازان دیگر نیز انجام خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی