ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل سونی با صفحه نمایش بدون حاشیه احتمالاً به نمایشگاه IFA می آید

امسال برلین و نمایشگاه IFA میزبان یک محصول خاص خواهند بود، محصولی که مدت هاست طرفداران سونی انتظار رسیدن آن را می کشند. اینطور که پیداست شرکت ژاپنی تصمیم دارد در آلمان از موبایلی مجهز به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

امسال برلین و نمایشگاه IFA میزبان یک محصول خاص خواهند بود، محصولی که مدت هاست طرفداران سونی انتظار رسیدن آن را می کشند. اینطور که پیداست شرکت ژاپنی تصمیم دارد در آلمان از موبایلی مجهز به نمایشگری تقریباً بدون حاشیه رونمایی کند.

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش بود که «ژاپن دیسپلی» از نمایشگری بی حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ پرده برداشت و حالا گویا قرار است موبایل جدید سونی به همین نمایشگر تجهیز شده و در IFA معرفی گردد.

نمایشگر جدید و بدون حاشیه شرکت JDI (ژاپن دیسپلی) که ماه گذشته با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ معرفی شد.

چند ماه پیش و در جریان کنگره جهانی موبایل، شرکت سونی اکسپریا XZ Premium را به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود معرفی کرده بود و حالا موبایل جدید، قرار است پرچمداری ثانویه برای سال ۲۰۱۷ از سوی سونی باشد.

موبایل های شرکت سونی، از میان رده گرفته تا پرچمدار، از یک زبان طراحی پیروی می کنند و حتماً شما هم توجه تان به حاشیه زیاد در بخش بالا و پایین نمایشگر آنها جلب شده است. حالا تکنولوژی جدید نمایشگر که امسال فراگیر شده، احتمالاً باعث می شود تا موبایل جدید ژاپنی ها ظاهری نوین تر از نسل های قبلی خود داشته باشد و شاید بتواند نقش یک نقطه عطف زیبا و باکیفیت را برای سونی موبایل بازی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • 007
    007 | ۱۱ تیر ۱۳۹۶

    من‌‌ تا الان سامسونگ داشتم گوشی بعدی من قطعا سونی قهرمان خواهد بود ایول به سونی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی