ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی اسپیکر هوشمند آمازون اکو شو [تماشا کنید]

گروه iFixit به تازگی در وب سایت خود اطلاعات کالبدشکافی اسپیکر جدید آمازون به نام «اکو شو» را منتشر نموده و امتیاز معروف تعمیر پذیری خود برای این دستگاه را هم اعلام کرده. اکو شو اسپیکر هوشمندی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

گروه iFixit به تازگی در وب سایت خود اطلاعات کالبدشکافی اسپیکر جدید آمازون به نام «اکو شو» را منتشر نموده و امتیاز معروف تعمیر پذیری خود برای این دستگاه را هم اعلام کرده.

اکو شو اسپیکر هوشمندی است که آمازون مدتی پیش آن را به شکل رسمی معرفی کرد؛ دستگاهی که بر خلاف نسل های قبلی اش، از یک نمایشگر هم بهره می برد و قابلیت هایی بیشتر از یک محصول صوت-محور برای شما به ارمغان می آورد.

نمایشگر لمسی که در اکو شو به کار رفته، ۷ اینچ است و رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ دارد. در کالبدشکافی iFixit تایید می شود که این قطعه، همان نمایشگر تبلت کیندل فایر نیست و به شکل سفارشی برای اکو شو ساخته شده است.

از سوی دیگر زمانی که دستگاه باز می شود، با دو اسپیکر بزرگ مواجه خواهید شد که در نگاه اول اندازه و وزن بالای هر یک از آنها، متعجب تان می کند. iFixit از این موضوع گلایه دارد که در بخش های مختلف این دستگاه، پیچ های بسیار زیادی به کار گرفته شده و باز کردن آن چندان هم ساده نیست.

این کالبدشافی همچنین نمایان می کند که در برد اصلی دستگاه، از یک پردازنده اینتل Atom x5 و 2 گیگابایت رم SK Hynix و همچنین ۸ گیگابایت حافظه فلش استفاده شده است. یک برد دیگر در اکو شو وجود دارد که دربرگیرنده ۸ میکروفن و ۴ مبدل دیجیتالی صداست.

در نهایت iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ را به اکو شو می دهد و علت آن را عدم سادگی در باز کردن و تعویض برخی قطعات ذکر می کند؛ امتیازی که چندان مناسب نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی