ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت اقتصادی G Pad IV 8.0 FHD ال جی با چیپست اسنپدراگون 435 معرفی شد

کمپانی ال جی امروز از جدیدترین تبلت اقتصادی خود در کره رونمایی کرد. محصول تازه جایگزینی برای مدل «G Pad III 8.0» بوده و از مشخصات مشابهی با آن بهره می برد. همانطور که از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۱

کمپانی ال جی امروز از جدیدترین تبلت اقتصادی خود در کره رونمایی کرد. محصول تازه جایگزینی برای مدل «G Pad III 8.0» بوده و از مشخصات مشابهی با آن بهره می برد.

همانطور که از نام تبلت پیداست، «LG G Pad IV 8.0 FHD LTE» به یک نمایشگر 8 اینچی مجهز شده که از فناوری IPS بهره برده و با رزولوشن 1200 در 1920 و نسبت ابعاد 4:3، کیفیت تصویر مناسبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

فضای ذخیره سازی G Pad IV تا 2 ترابایت قابل افزایش است

تبلت مورد بحث از چیپست اسنپدراگون 435 برای پردازش امور استفاده می کند که هشت هسته 1.4 گیگاهرتزی داشته و به پردازنده گرافیکی آدرنو 505 مجهز شده است. G Pad IV همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد که کاربر می تواند در صورت تمایل، 2 ترابایت دیگر را از طریق درگاه کارت حافظه به این مقدار بیافزاید.

جالب است بدانید که تبلت جدید با وزن 290 گرمی و ضخامت 6.9 میلیمتری، نسبت به مدل قبلی 19 گرم سبک تر و یک میلیمتر نیز باریک تر است. در ضمن G Pad IV به درگاه USB-C و یک باتری 3000 میلی آمپری نیز مجهز شده که به احتمال زیاد غیر قابل تعویض خواهد بود.

در نهایت لازم به ذکر است تبلت جدید کره ای ها که به صورت پیش فرض از اندروید 7 نوقا بهره می برد، فعلاً فقط به رنگ قهوه ای تیره قابل خریداری بوده و برچسب قیمتی معادل 305 دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علیرضا شاهی
    علیرضا شاهی | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    دیگه کی تبلت میخره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی