ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی جدید اکسپریا با حاشیه های باریک و طراحی واقع گرایانه [تماشا کنید]

به تازگی ویدئوی کوتاهی در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده یک موبایل سونی اکسپریا بوده اما از لحاظ طراحی، تا حدودی با محصولات حال حاضر کمپانی ژاپنی تفاوت دارد. البته طرح مفهومی موجود در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

به تازگی ویدئوی کوتاهی در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده یک موبایل سونی اکسپریا بوده اما از لحاظ طراحی، تا حدودی با محصولات حال حاضر کمپانی ژاپنی تفاوت دارد.

البته طرح مفهومی موجود در این ویدئو، حاصل هنر و خلاقیت یک طراح مراکشی به نام «صابر چیکچ» بوده که به صورت مستقل، ذهنیت خود را از پرچمدار بعدی سونی به تصویر کشیده است.

طرح مفهومی جدید یک نمایشگر لبه به لبه را نشان می دهد

هنرمند مذکور با دنبال کردن زبان طراحی موبایل های سونی معروف به «OmniBalance» که تاکید خاصی بر تقارن و توازن دارد، موفق به طراحی موبایلی با حاشیه های اندک در بالا و پایین پنل جلو و نمایشگر لبه به لبه شده که از بدنه ای احتمالاً فلزی با رنگ نقره ای براق بهره می برد.

کانسپت مورد بحث دکمه فیزیکی هوم نداشته و در پنل پشتی آن، شاهد حضور  یک دوربین تک لنز با فلش LED هستیم. همچنین لازم به ذکر است که این تلفن بی نام، از درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره مند بوده و یک دکمه شاتر مجزا نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدئوی کوتاه طرح مفهومی اکسپریا را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

    این سونی خیلی طرفدار داره معمولا هم طرفدارهاش افراد متفاوت و شاید باکلاسی هستن ! حالا باکلاس یعنی چی خدا میدونه !

    • Erfaan Zandii
      Erfaan Zandii | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

      بعدم اینکه باید به طرفدارهاش احترام بزاره بازخورد ها و تقاضای کاربرهارو درک کنه و قیمت دستگاههاشو پایین بیاره یه کم بلایی که سر وایو اورد رو سر اکسپریا نیاره.. هرچند هم وایو عالی بود هم اکسپریا با همه انتقادهایی که بهش میشه خیلی خوب و عالین اما مثلا چرا تو یه میانرده بالاتر از ۲۰۰ دلار سنسور اثرانگشت نباید باشه
      یا چرا هنوز هم یه لرزشگیر فعال روی گوشیهاش نمیزاره که تو عکاسی تو نور کم به کار بیاد و مکمل لرزشگیر نرم افزاریش باشه برای فیلمبرداری .. یا چرا حاشیه ها رو بازم بالاتر میبره در حالی که مردم و کاربرها حاشیه کمتر رو ازش میخوان ..

  • 2000
    2000 | ۱۲ تیر ۱۳۹۶

    ماذا فازا ، من طرفدار هیچ برندی به صورت کامل نیستم ولی این واقعا زشته ، اخه حداقل یه طرح مفهومی قشنگ تر میتونست بسازه ، نمیدونم تو چرا مردم از گوشی های سونی حمایت میکنن شاید چون ps4 دارن ،اخه این گوشی ها شبیه اجر میمونن از نظر من ، نوکیا ، شیائومی اسنشل ،اپل ، سامسونگ همه از این گوشیا بهترن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی