ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حضور آرین موتور با محصولات میتسوبیشى در نمایشگاه خودرو البرز

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران در نمایشگاه بین المللی کرج حضور دارد. جهت رفاه حال مراجعین، شرایط فروش ویژه ای از سوی شرکت آرین موتور در نظر گرفته شده ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران در نمایشگاه بین المللی کرج حضور دارد.
جهت رفاه حال مراجعین، شرایط فروش ویژه ای از سوی شرکت آرین موتور در نظر گرفته شده که طی روزهای آتی اعلام می گردد.
مدل های Outlander, ASX, Lancer, Mirage نیز در غرفه ی این شرکت در نمایشگاه خودرو البرز که از تاریخ ١٣ الی ١۶تیرماه به آدرس: کرج، مهرویلا، پل شهدای پلیس برگزار می شود جهت بازدید عموم عرضه خواهند شد.


میتسوبیشی ASX در کلاس خودروهای شاسی بلندهای کوچک طبقه بندی مى شود و در بازار ایران به عنوان رقیبی برای خودروهایی مانند هیوندای توسان و کیا اسپورتیج است.

میتوسبیشی ASX جدید مجهز به یک موتور ٢ لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض ۶ سرعته دستی به همراه اهرم ‌های تعویض دنده پشت فرمان است.

این خودرو از تکنولوژی های ایمنی قابل توجهی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ،ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) بهره می‌برد.

٧ کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی ، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک ، دوربین دید عقب و نمایشگر ٧ اینچی ، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه ‌ای ، سنسور پارک ، شوینده چراغ ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث نیز از جمله دیگر امکانات قابل توجه این خودرو است.

میتسوبیشی برای جبران بازار راکد و فروش آهسته کراس اوور ٧ نفره Outlander خود، فیس ‌لیفتى از آن را با بیش از ١٠٠ تغییر و به امید بهبود جایگاه خود در بازار کراس اوورها، تولید کرده است. پیشرانه Outland، همان موتور ۴ سیلندر ٢/۴ لیتری MIVEC است که قدرتی به اندازه ١۶۶ اسب بخار و گشتاوری ٢١٩ نیوتن متری تولید می ‌کند.میتسوبیشى لنسر داراى موتور ١/٨ لیترى است که مى تواند ١۴٠ اسب بخار قدرت و ١٧۶ نیوتون متر گشتاور تولید مى کند. سیستم گیربکس INVECS-III از نوع CVT با امکان تعویض دنده به صورت دستی ۶سرعته (مجهز به پدال تعویض دنده در پشت فرمان) نیز از دیگر مشخصات فنی لنسر جدید به حساب می‌آید.

میتسوبیشى میراژ داراى موتور ٣ سیلندر با حجم ١٢٠٠ سى سى است و حداکثر توان آن ٧٩ اسب بخار است. از دیگر ویژگى هاى این خودرو مى توان به گیربکس CVT، مصرف سوخت ترکیبی ۴/۶ لیتری در ١٠٠ کیلومتر، ۶ ایربگ، گرم کن های صندلی، سیستم ورود و استارتر بدون کلید، کروز کنترل اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی