ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار صوتی بیکسبی است

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ در حال توسعه اسپیکر هوشمند اختصاصی خود با بهره گیری از دستیار صوتی بیکسبی است. پروژه مذکور که با اسم رمز «Vega» شناخته می شود، تقریباً از یک ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ در حال توسعه اسپیکر هوشمند اختصاصی خود با بهره گیری از دستیار صوتی بیکسبی است. پروژه مذکور که با اسم رمز «Vega» شناخته می شود، تقریباً از یک سال پیش آغاز شده اما هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی، ویژگی ها و تاریخ معرفی آن منتشر نشده است.

بیکسبی عامل اصلی تاخیر در توسعه اسپیکر هوشمند سامسونگ است

البته گفته می شود دلیل اصلی تاخیر در معرفی اسپیکر هوشمند سامسونگ، مشکلات مربوط به توسعه بیکسبی است چرا که علی رغم تبلیغات کمپانی و تخصیص دکمه اختصاصی به بیکسبی در پرچمداران سامسونگ، این دستیار صوتی هنوز تا حدودی با زبان انگلیسی مشکل دارد و فعلاً در مرحله پیش نمایش است. لازم به ذکر است در ادامه گزارش مورد اشاره آمده که بیکسبی به احتمال زیاد تا قبل از مرداد ماه به صورت عمومی عرضه نخواهد شد.

همانطور که می دانید اسپیکرهای هوشمند در حال فراگیر شدن هستند و بنا به آمار موجود، 36 میلیون آمریکایی در ماه جاری میلادی حداقل یک بار از اسپیکر هوشمند استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد دوبرابری را نشان می دهد.

سامسونگ نیز با اشراف به این موضوع به بازار اسپیکرهای هوشمند ورود کرده و می خواهد با شرکت هایی مانند آمازون، گوگل و اپل رقابت کند. البته مسلماً پیروزی در این رقابت، مشروط به موفقیت دستیار صوتی بیکسبی و کاربردی بودن نسخه انگلیسی آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    دست تو هر سوراخی میکنه این سام

  • salemi
    salemi | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

    تو اون دستیار صوتی رو روی گوشی ما فعال کن نمیخواد اسپیکر بسازی!

مطالب پیشنهادی