ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری سامسونگ و هارمن برای ارائه راهکارهای جدید در حوزه سرگرمی و تبلیغات

همان طور که می دانید سال گذشته سامسونگ شرکت آمریکایی هارمن (Harman) را خرید تا نقش پررنگ تری را در بازار لوازم الکترونیکی خودرو، اینترنت اشیاء و محصولات صوتی ایفا کند. حال این دو مجموعه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

همان طور که می دانید سال گذشته سامسونگ شرکت آمریکایی هارمن (Harman) را خرید تا نقش پررنگ تری را در بازار لوازم الکترونیکی خودرو، اینترنت اشیاء و محصولات صوتی ایفا کند. حال این دو مجموعه اعلام کردند که به دنبال راهکارهای سرگرمی و بازاریابی جدیدی هستند.

سامسونگ و هارمن فعالیت در حوزه آموزش، اقامت، و تبلیغات را گسترش می دهند

به عنوان مثال، آنها می خواهد سیستم هایی را در هتل ها پیاده سازی کند که مشتریان با استفاده از آنها بتوانند پرده ها یا دیگر امکانات اتاق را از طریق حسگرهای حرکتی سامسونگ و سیستم تشخیص صدای هارمن تحت کنترل بگیرند. همچنین تخصص سامسونگ در حوزه نمایشگر و تبحر هارمن در بخش صدا، می تواند سالن های نمایش پیشرفته تری را به وجود آورد.

دو کمپانی مورد بحث تصمیم گرفتند تا راهکارهایی برای حوزه آموزش، اقامت، مارکتینگ، خرده فروشی و حمل و نقل ارائه دهند و از ماه آینده آنها را وارد بازار نمایند. سامسونگ چندی پیش از تابلوها و نمایشگرهای QLED و LCD مخصوص تبلیغات رونمایی کرد که تصاویر شفاف و واضح تری را در فضای باز به نمایش در می آورند.

کارشناسان این صنعت می گویند از آنجا که قرارداد بین سامسونگ و هارمن در ماه مارس 2017 نهایی شده، در گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2017 درآمد هارمن نیز وارد تراز مالی سامسونگ خواهد شد و می توان در مورد نتایج خرید فوق برای شرکت کره ای قضاوت کرد. با این حال، فناوری های هارمن کمک شایانی به حضور قدرتمندتر سامسونگ در صنعت خودرو و اینترنت اشیاء خواهند کرد.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود هارمن به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می دهد، اما در صورت نیاز با یکدیگر همکاری خواهند کرد. حال باید دید این همکاری در حوزه های جدید به چه نتایجی ختم می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی