ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی ویدیوی رسمی جی 6 پلاس را منتشر کرد [تماشا کنید]

چندی قبل ال جی ویدیوی رسمی جدیدی را برای موبایل تازه معرفی شده خود یعنی جی 6 پلاس منتشر کرد. در این تیزر دو رنگ جدید شامل آبی دریایی و مسی به نمایش در آمده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

چندی قبل ال جی ویدیوی رسمی جدیدی را برای موبایل تازه معرفی شده خود یعنی جی 6 پلاس منتشر کرد. در این تیزر دو رنگ جدید شامل آبی دریایی و مسی به نمایش در آمده و اشاره ای هم به قابلیت های دستگاه برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شده.

جی 6 پلاس در اصل نسخه ای اعلی از جی 6 است که اوایل امسال معرفی شد. این محصول در کنار دو رنگ جدیدی که به آنها اشاره کردیم به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از شارژ بیسیم و همچنین استاندارد Hi-Fi Quad DAC سی و دو بیتی پشتیبانی می کند که تا قبل از این به برخی مناطق خاص دنیا اختصاص داشت.

آپشن دیگری که به این مجموعه اضافه شده ایرفون های بنگ اند اولافسن (B&O Play) است که قطعا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می گیرد.

در مورد امکانات نرم افزاری این موبایل باید به فیس پرینت (یا آنلاک از طریق چهره) و Google Awareness API (برای نظارت منفعل روی سیگنال ها و امور انجام شده توسط کاربر) اشاره نماییم که البته همه اینها از طریق یک آپدیت نرم افزاری به مجموعه امکانات نسخه استاندارد اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی