ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار تصاویر تازه از دوربین دوگانه و نمایشگر گلکسی نوت 8

قبلاً تصور می شد که یکی از موبایل های سری C سامسونگ، اولین دستگاه مجهز به دوربین دوگانه برای شرکت کره ای باشد. با این حال، گویا عنوان نخستین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه قرار است ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

قبلاً تصور می شد که یکی از موبایل های سری C سامسونگ، اولین دستگاه مجهز به دوربین دوگانه برای شرکت کره ای باشد. با این حال، گویا عنوان نخستین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه قرار است به گلکسی نوت ۸ برسد.

در کنار این خبر، تصویر تازه دیگری از دستگاهی منتشر شده که آن را به نوت ۸ نسبت می دهند. این محصول درون یک قاب است و نمی توان طراحی کلی آن را دید، ولی در هر صورت دوربین دوگانه افقی به همراه سنسور اثر انگشت و فلاش، قابل مشاهده هستند.

مانند گلکسی اس ۸،‌ در این موبایل هم سنسور اثر انگشت در کنار دوربین قرار گرفته و گویا امسال شاهد استفاده سامسونگ از حسگرها اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهیم بود. این فناوری هنوز در حال طی کردن مراحل اولیه اش است و آنطور که شرکت های بزرگ علاقه دارند، در محصولاتشان سریع کار نمی کند.

اما از سوی دیگر تصوری در برخی وب سایت ها منتشر شده که آن را نیز به شیشه محافظ پنل نمایشگر گلکسی نوت ۸ نسبت می دهند. همانگونه که در تصویر هم مشاهده می کنید، سامسونگ می خواهد از «نمایشگر بی نهایت» خود استفاده کرده و آن را به نوت ۸ هم بیاورد، چرا که این شیشه، شباهت زیادی با قطعه ای دارد که در گلکسی اس ۸ هم به کار گرفته شده است.

در این میان «سم موبایل» می نویسد که ابعاد دستگاه اندازه ای برابر با ۱۶۲.۴ در ۷۴.۵ در ۸.۴ میلیمتر خواهد داشت اما دوربین نوت ۸ برآمدگی دارد و با احتساب آن، ضخامت موبایل مورد بحث به ۹.۵ میلیمتر خواهد رسید. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص وزن نوت ۸ منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعات قبلی، ذکر شده بود که نوت ۸ موبایلی با نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود که البته همانطور که می بینید، قرار نیست حاشیه چندانی داشته باشد، در نتیجه نباید نگران بزرگ شدن زیاد اندازه کلی دستگاه بود. مخصوصا که نسبت تصویر هم برابر با ۱۸.۵ به ۹ ذکر شده و نوت ۸ به نسبت نسل های قبلی، کمی قد کشیده است.

اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی از سایر مشخصات فنی پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ است که انتظار می رود تا دو ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Yavari
    Alireza Yavari | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    اگه نوت ۸ این باشه خداکنه نوت ۷ تو ایران بیاد تااونو بخریم این خیلی ضایعست پشتش

  • Mazhar X
    Mazhar X | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    تو سایت های دیگه اینو دیده بودم البته آگه این طراحی سامسونگ باشه فقط پسرفت داشته اصلا چون نوت خودش صفحه ی نمایشش به اندازه کافی بزرگ هست حس گر اثر انگشت هم بالا باشه دست آدم داغون میشه و گاه گاهی هم دوربین کثیف میشه ولی هر چی فک میکنم فک نمیکنم طراح های این گوشی چنین کاری رو بکنند اما آگه این طور باشه فاجعست.

  • amir
    amir | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    بدترین شکل برا دوربین دوگانه !!

مطالب پیشنهادی