ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی میت 10؛ نمایشگر بدون حاشیه، پشتیبانی از واقعیت افزوده

هوآوی پس از سری P، پرچمدارهای سری Mate را در پاییز معرفی می کند و چند ماه بیشتر تا رونمایی از نسخه دهم از این خانواده باقی نمانده است. از طرفی امسال که همه سازنده ها به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

هوآوی پس از سری P، پرچمدارهای سری Mate را در پاییز معرفی می کند و چند ماه بیشتر تا رونمایی از نسخه دهم از این خانواده باقی نمانده است. از طرفی امسال که همه سازنده ها به سراغ نمایشگرهای کم یا بدون حاشیه رفته اند، گویا هوآوی هم قرار است فبلت بعدی خود را با همین شرایط رهسپار بازار کند.

در حال حاضر گمانه زنی می شود که قرار است هوآوی برای Mate 10، از نمایشگری استفاده کند که چند هفته پیش توسط «ژاپن دیسپلی» معرفی شد؛ پنلی تماماً لمسی و فعال که اندازه ای ۶ اینچی داشته و با رزولوشن ۲.۱۶۰ در ۱۰۸۰ توسعه پیدا کرده است. همانگونه که پیشتر هم در مورد این پنل خوانده اید، مهم ترین قابلیت آن، وجود حاشیه های بسیار ناچیز در طرفین است.

JDI یا همان ژاپن دیسپلی، در زمان ارائه این نمایشگر خبر داده بود که تکنولوژی لمس پذیری این پنل به حدی بالاست که کاربر حتی می تواند با دست های خیس خود، با آن کار کند. اگر به خاطر داشته باشید، چند روز پیش شایعه شده بود که سونی هم می خواهد از این پنل در موبایل بعدی که به برلین و نمایشگاه IFA می آورد، بهره گیرد.

اما جدا از نمایشگری که هنوز آمدن آن به Mate 10 قطعی نشده، منابع مختلف چینی خبر می دهند که هوآوی تصمیم دارد از چیپست اختصاصی کایرین ۹۷۰ در فبلت تازه اش بهره گیرد. در نتیجه باید انتظار عملکردی کاملاً روان و قدرت پردازشی بسیار بالا را داشت.

جدا از همه مسائلی که قابل حس هم هستند، هوآوی ویژگی های دیگری را هم به پرچمدار بزرگ بعدی اش خواهد آورد. از جمله‌ی این موارد، می توان به دوربین دوگانه، تکنولوژی پایش عنبیه چشم همراه با فناوری شناخت سه بعدی و پشتیبانی از واقعیت افزوده اشاره کرد. هر چند هنوز در خصوص مورد آخر، اطلاعات چندانی در دست نیست.  انتظار می رود که Mate 10 در حوالی مهر ماه به شکل رسمی از سوی هوآوی رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soheil
    soheil | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    مطمعا هستم هواوی باز یه سوپرایز برای مشتری هاش داره .

    مثل میت ۹ که دوربین دوگانه و رم ۶ و ... رو داشت

  • | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    چ قوی!!

مطالب پیشنهادی