ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تأمین کنندگان مایکروسافت از کاهش سفارش قطعات برای محصولات سرفس خبر می دهند

شرکت بزرگ پگاترون (Pegatron) که تأمین کننده اصلی قطعات مورد استفاده در محصولات سری سرفس مایکروسافت به شمار می رود، می گوید طی چند ماه گذشته با کاهش سفارشات روبرو شده است. مایکروسافت در آخرین ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

شرکت بزرگ پگاترون (Pegatron) که تأمین کننده اصلی قطعات مورد استفاده در محصولات سری سرفس مایکروسافت به شمار می رود، می گوید طی چند ماه گذشته با کاهش سفارشات روبرو شده است.

مایکروسافت در آخرین گزارش مالی خود که به سه ماهه سوم سال مالی 2017 بر می گردد، به سهامدارانش اعلام کرد درآمد حاصل از فروش خانواده سرفس به اندازه 26 درصد کاهش یافته. با این حال، شاید کاهش سفارشات به پگاترون ارتباطی به این موضوع نداشته باشد، چون ردموندی ها می توانند قطعات مورد نیاز خود را از شرکت های دیگری نیز تأمین نمایند.

در گزارش DigiTimes در این رابطه آمده است:

از آنجا که تقاضا برای محصولات خانواده سرفس به خاطر تنوع دستگاه های مشابه از دیگر شرکت ها تا حد زیادی پایین آمده، غول نرم افزاری در سفارش قطعات کاملاً احتیاط می کند، به گونه ای که حجم سفارشات از پگاترون به مراتب کمتر از انتظار مدیران این شرکت است.

البته برخی کارشناسان این موضوع را به فال نیک می گیرند و معتقدند مایکروسافت با عرضه محصولات با کیفیت سرفس، به هدف اصلی خود رسید و دیگر تولید کنندگان را وادار ساخت که دستگاه های زیبا، ظریف و قدرتمندی را مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 و برای رقابت با محصولات اپل وارد بازار نمایند.

گفتنیست مایکروسافت به تازگی اعضای جدید خانواده سرفس یعنی لپ تاپ سرفس و تبلت سرفس پرو را معرفی کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده اند، اما احتمالاً افزایش تقاضا برای آنها در بازار به هفته های پایانی سال موکول شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 2000
    2000 | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    احساس میکنم مایکروسافت فقط می خواست بقیه شرکتا رو حول بده برن این محصولا رو بسازن ، با اینکه از محصولات سرفیس خوشم میاد ولی خیلی به نظر نمیاد جدیه جدی دنبال کرده سخت افزارو ولی با این حال خوبن.

مطالب پیشنهادی