ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدید ZTE معرفی شد: Blade V7 Plus با نمایشگر 5.2 اینچی

روز گذشته کمپانی ZTE عضو دیگری را به موبایل های خانواده Blade خود اضافه کرد. البته امکانات این محصول که Blade V7 Plus نام دارد ابدا در سطح پرچمداران کنونی بازار نیستند. برای نمونه Blade جدید هنوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

روز گذشته کمپانی ZTE عضو دیگری را به موبایل های خانواده Blade خود اضافه کرد.

البته امکانات این محصول که Blade V7 Plus نام دارد ابدا در سطح پرچمداران کنونی بازار نیستند. برای نمونه Blade جدید هنوز هم از اندروید 6.0 مارشملو بهره می گیرد و به چیپست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک مجهز شده است که در سال 2015 و در گروه محصولات میان رده وارد بازار شد.

Blade V7 Plus همچنین یک نمایشگر  S-IPS با ابعاد 5.2 اینچ و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده که غالبا در موبایل های قدیمی شاهدش هستیم.

اما عبارت پلاس در نام این موبایل هم نشان می دهد که نسخه ای به روز شده نسبت به مدل قبلی اش است و به امکانات تازه ای همچون اسکنر اثرانگشت در بخش پشتی بدنه و همچنین یک باتری لیتیومی-یونی 2540 میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

در بخش پشتی دستگاه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که به فلاش LED مجهز شده و امکاناتی نظیر فوکوس خودکار تشخیص فازی دارد. این دوربین قادر است عکس ها ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی بگیرد. برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی روی بخش جلویی بدنه تعبیه شده است.

در مورد کاربرانی که به بیشتر از 16 گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارند باید بگوییم که پشتیبانی از کارت حافظه اکسترنال برای این موبایل فراهم شده و می توان به لطف آن این حافظه را تا 128 گیگابایت ارتقاء داد.

سیستم روی چیپ این موبایل دربرگیرنده هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP3 می شود.

ابعاد این موبایل برابر با 146 در 72.5 در 7.95 میلیمتر عنوان شده که محصولی نسبتا جمع و جور به نظر می رسد. Blade جدید به زودی در روسیه و استرالیا در رنگ های پلاتینیوم و طلایی عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی