ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت نام و جانمایی استارتاپ‌ ها در سالن الکام استارز ۲۰۱۷ آغاز شد

بر کسی پوشیده نیست که استارتاپ ها یا کسب و کارهای نوپا، نقشی اساسی در پیشرفت و توسعه تجارت جهان امروزی ایفا می کنند و چند سالی است که به این شرکت ها، در ایران ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

بر کسی پوشیده نیست که استارتاپ ها یا کسب و کارهای نوپا، نقشی اساسی در پیشرفت و توسعه تجارت جهان امروزی ایفا می کنند و چند سالی است که به این شرکت ها، در ایران نیز توجه ویژه ای می شود. نمایشگاه الکامپ امسال نیز به تبع همین رویکرد، برای سومین سال پیاپی میزبان کسب و کارهای نوپا در سالنی اختصاصی به نام الکام استارز خواهد بود. سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور اخیراً ثبت نام و جانمایی استارتاپ ها را در این سالن اختصاصی آغاز کرده و در همین رابطه، بیانیه ای در اختیار دیجیاتو قرار داده که به شرح زیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، کسب و کارهای نوپایی که علاقه مند به حضور در سالن الکام استارز هستند، می‌ توانند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۰ تیر ماه نسبت به ثبت‌ نام نهایی و پرداخت وجه خود برای حضور در این بخش از بیست و سومین نمایشگاه الکامپ اقدام کنند. همچنین فرصت تکمیل پوستر استارتاپ‌ های حاضر در غرفه‌ های ۴-۵ متری، از ۲۰ تا ۲۵ تیر ماه خواهد بود.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور امسال نیز برای سومین سال پیاپی در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا سالن ۸ و ۹ که از بهترین سالن‌های نمایشگاه بین المللی تهران به شمار می‌روند را به استارتاپ‌ها اختصاص داده است. علاقه‌مندان تنها با پرداخت ششصد هزار تومان، امکان حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ را کسب خواهند کرد و سازمان به عنوان طرح حمایتی سایر هزینه‌ های حضور و تجهیز سالن استارتاپ‌ ها را برعهده خواهد گرفت.

در سال جاری استارتاپ‌ ها در سه سطح متفاوت می‌توانند در سالن الکام استارز حضور یابند. گروه نخست که بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل میدهد، در فضاهای استاندارد ۴ تا ۵ متری به همراه یک میز یا استند مستقر خواهند شد.

در گروه دوم، استارتاپ‌ هایی که علاقه‌مند به حضور در غرفه‌های بزرگتر هستند قرار دارد. این گروه طبق تعرفه های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه، فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت. بدیهی است که حمایت های سازمان شامل این دسته از متقاضیان نمی‌شود. گروه سوم شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیری هستند که میتوانند به همراه استارتاپ های تحت حمایت خود به صورت یک جزیره فناوری در سالن الکام استارز حضور یابند.

قوانین و مقررات در فرآیند ثبت نام استارتاپ هایی که پیش از این اقدام به پیش ثبت نام کردند به این شرح است:

۱-  حضور در نمایشگاه با پوشش رسمى

۲-  اینترنت براى هر استارتاپ برعهده ایشان است

۳-  ورود استند اضافه ممنوع بوده و از برپایى آن جلوگیری خواهد شد. (مربوط به غرفه‌های ۵ متری).

۴- اندازه استندهاى چسبى هر غرفه ۶٠ *١۶٠سانتیمتر (٢ عدد) و ۶۵*۸۰ سانتیمتر (١عدد) است که یکی از استندهای  ۶۰ *۱۶۰ سانتیمتر توسط نمایشگاه طراحی و نصب می‌شود. (مربوط به غرفه‌های ۵ متری)

۵-  هر استارتاپ می‌تواند حداکثر دو نفر برای حضور در غرفه‌های ۵ متر مربعی (work station) معرفی کند. در همین راستا هر استارتاپ موظف است در هنگام ثبت نام نهایى، نام و نام خانوادگی افراد حاضر در غرفه را وارد نموده و یک عکس  ۴*۳ را جهت صدور کارد تردد به دبیرخانه الکام‌ استارز تحویل دهد. به همراه داشتن کارت، برای ورود و خروج غرفه‌ داران الزامی است و در صورت عدم اعلام افراد، مسئولیت ورود و خروج با خود استارتاپ خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۳۰ تیر ماه تا دوم مرداد ماه به مدت چهار روز توسط سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد و کسب‌ و کارهای نوپایی که بر بستر فناوری‌ اطلاعات ایجاد شده و به فعالیت می‌پردازند، می‌توانند جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی