ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با شکست اپل و سونی در صدر جدول «1000 برند برتر آسیا» قرار گرفت

کمپانی سامسونگ از زمان تاسیس اش در سال 1938، به موفقیت های شگرفی در زمینه تبلیغاتی دست یافته و توانسته علاوه بر جلب اعتماد عمیق مشتریان، در حوزه های مختلف به بازیگر شماره یک تبدیل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی سامسونگ از زمان تاسیس اش در سال 1938، به موفقیت های شگرفی در زمینه تبلیغاتی دست یافته و توانسته علاوه بر جلب اعتماد عمیق مشتریان، در حوزه های مختلف به بازیگر شماره یک تبدیل شود. در همین حال، به نظر می رسد که حوادث مربوط به گلکسی نوت 7 نیز آسیبی طولانی مدت به این اعتماد مشتریان وارد نکرده و بنابر گزارش Campaign Asia-Pacific، «رفتار شفافانه و سرعت عمل» سامسونگ در رسیدگی به مشکلات گلکسی نوت 7، به این کمپانی کمک کرده تا یکبار دیگر در صدر جدول «1000 برند برتر آسیا» قرار گیرد.

در گزارش سالانه این موسسه، «استنباط» مصرف کنندگان مورد بررسی قرار گرفته و طی نظرسنجی های گوناگونی که که طی بازه زمانی 12 روزه در 13 بازار آسیا از جمله استرالیا، چین، هند، ژاپن و کره جنوبی به انجام رسیده اند، سامسونگ توانسته این لقب ارزشمند را مال خود کند.

موسسه Nielsen صحت و دقت این اطلاعات را تایید کرده و می گوید که با جمع آوری پاسخ هزاران نفر به دو پرسش ساده به دست آمده اند. در 17 دسته بندی مختلف، از مشتریان خواسته شده بگویند «بهترین برندی که به ذهنتان می رسد چیست و کدام برند دومین برند برتر در همان دسته بندی است؟»

برای ششمین سال پیاپی، سامسونگ رده نخست را مال خود و اپل و سونی را مجبور به قناعت به جایگاه دوم و سوم کرده است. گفتنی است که برند پلی استیشن در این نظرسنجی، برندی جدا از سونی به حساب آمده و از جایگاه 19 ام سال گذشته، به جایگاه 23 ام طی گزارش جدید رسیده است. در همین حال، ال جی هم پایین تر از پاناسونیک در جایگاه ششم قرار دارد اما به مراتب از گوگل در جایگاه 13 ام بالاتر است.

از دیگر برندهای مطرحی که راه خود را به لیست 100 برند برتر آسیا باز کرده اند می توان به توشیبا (18)، مایکروسافت (24)، فیسبوک (26)، پی پال (39)، آمازون (43)، لنوو (80) و اینتل (93) اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • soortex
    soortex | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    پرچم سامسونگ بالاس لامصب یچی دیگس

  • aggressive
    aggressive | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    همش الكيه سامسونگ اول !!!?

  • high end
    high end | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    لنوو تو آسیا هشتادمه تو جاهای دیگه چندمه؟
    یه سوال آیا الان نظر ماهم تو این نظرسنجیه به حساب آوردن یا ما حتی نظرمون حساب نشده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی