ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل LG Q6، مدل «مینی» پرچمدار جی 6 بیستم تیرماه رونمایی می شود

چند روز پیش ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی در توییتی اعلام کرد که مدل مینی پرچمدار LG G6 قرار است با نام LG Q6 روانه بازار شود. حالا ال جی اخیراً دعوت نامه ای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

چند روز پیش ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی در توییتی اعلام کرد که مدل مینی پرچمدار LG G6 قرار است با نام LG Q6 روانه بازار شود. حالا ال جی اخیراً دعوت نامه ای برای اصحاب رسانه ارسال کرده که به برگزاری رویدادی در تاریخ 11 ژوئن (20 تیرماه) اشاره دارد.

گفته می شود در جریان این رویداد، ال جی از موبایل Q6 رونمایی می کند که به نمایشگر 5.4 اینچی با نسبت ابعاد 18:9، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مراسم معارفه LG Q6 قرار است در کشور لهستان انجام شود اما هنوز باید دید که آیا موبایل مورد اشاره انحصاراً در بازار این کشور عرضه می شود یا راه خود را به اقصی نقاط جهان نیز باز خواهد کرد.

نکته طنز ماجرا آن است که «مینی» نامیدن موبایلی 5.4 اینچی اندکی عجیب به نظر می رسد؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که ال جی جی 6 با نمایشگر اندک بزرگ تر 5.7 اینچی روانه بازار شده است.

در هر صورت، فعلا باید تا رویداد بیستم تیرماه ال جی منتظر ماند و دید که این کمپانی کره ای چه برنامه هایی را با موبایل Q6 دنبال می کند و البته چه تاریخ عرضه و قیمتی برای آن در نظرگرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۱۵ تیر ۱۳۹۶

    بابا نوشته باربیکبیو

مطالب پیشنهادی