ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید اپلیکیشن بینگ برای اندروید آن را به طور کامل متحول کرده است

اپلیکیشن Bing Search هنوز در گوگل پلی به آمار 5 میلیون دانلود هم نرسیده، که برای مایکروسافت اصلا موضوع خوشایندی نیست. با این وجود کمپانی ردموندی هرگز از آن غافل نمی ماند. به همین خاطر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

اپلیکیشن Bing Search هنوز در گوگل پلی به آمار 5 میلیون دانلود هم نرسیده، که برای مایکروسافت اصلا موضوع خوشایندی نیست. با این وجود کمپانی ردموندی هرگز از آن غافل نمی ماند. به همین خاطر اخیرا تلاش کرده که با اضافه کردن قابلیت هایی جدید و ایجاد تغییر و تحول در رابط کاربری بینگ، محبوبیت بیشتری برای موتور جستجوی اختصاصی اش کسب کند.

به گفته مایکروسافت، طراحی جدید اپ به کاربران اجازه داده که راحت تر از همیشه به جستجوی محتوای مورد علاقه شان بپردازند. همچنین جستجوی بینگ از منظر محتوایی هم غنی تر شده و حالا می تواند بررسی رستوران ها، آهنگ ها و موارد دیگر را هم به نمایش کاربر بگذارد.

البته این دو مورد تنها قابلیت های جدید بینگ نیستند. با نصب نسخه جدید، می توانید سریع تر از همیشه به نتایج بخش های تصاویر، ویدیوها و اخبار دسترسی پیدا کنید. مضاف بر این اپلیکیشن بینگ برای اندروید امکان جستجوی تصاویر GIF را هم به شما داده، که می توانید نمونه های پرطرفدار در سطح اینترنت را هم پیدا کرده و در صورت تمایل روی دیوایس تان ذخیره کنید.

نسخه جدید بینگ امکانات شخصی سازی خوبی هم در اختیار کاربران قرار داده که از جمله آن ها می توان به تغییر نوع و اندازه فونت و همچنین انتخاب تصویر برای نشستن در پس زمینه اپلیکیشن اشاره کرد.

برای دریافت آخرین نسخه جستجوگر بینگ که سریع تر از همیشه شده و بسیاری از باگ های نسخه های قبلی در آن برطرف گشته، می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali.sh
    ali.sh | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    چند مشکلی که اگر با بینگ کار کنید متوجه میشید ، اینکه سئو برای این موتور جستجو توی وب فارسی قوی نیست ، به همین دلیل کاربردی ترین لینک ها رو ممکنه نیاره به همین دلیل بعد از دو یا سه سرچ بر می‌گردید سراغ گوکل ، این مشکل باید برای بقیه افراد با زبان های گوناگون هم باشه پس این تغییرات نمیتونه متحول کننده باشه برای اصل یه موتور جستجو

مطالب پیشنهادی