ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل 150 دلاری Leagoo T5 با دوربین دوگانه و 4 گیگابایت رم معرفی شد

بازار موبایل های هوشمند روز به روز رقابتی تر می شود و در بازه های قیمت گوناگون، شاهد عرضه موبایل هایی با ویژگی های بهتر و قیمت های پایین تر هستیم. کمپانی Leagoo هم دقیقاً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

بازار موبایل های هوشمند روز به روز رقابتی تر می شود و در بازه های قیمت گوناگون، شاهد عرضه موبایل هایی با ویژگی های بهتر و قیمت های پایین تر هستیم. کمپانی Leagoo هم دقیقاً چنین هدفی را دنبال می کند و اخیراً از موبایل T5 رونمایی کرده که با قیمت ناچیز 200 دلار (یا 150 دلار در صورت پیش خرید) دوربینی دوگانه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

Leagoo T5 با بدنه فلزی و باریک اش، طراحی بسیار جذابی دارد و در دو رنگ مشکی مات و طلایی به بازار عرضه می شود. اسکنر اثر انگشت دستگاه روی پنل جلویی و زیر نمایشگر قرار گرفته و حک 3.5 میلی متری هدفون و پورت مایکرو USB روی لبه های آن به چشم می خورند.

نمایشگر 5.5 اینچی Leagoo T5، رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد و توسط شارپ تولید شده است. چیپست هشت هسته ای 6750T مدیاتک نیز با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود؛ هرچند که اسنپدراگون 625 کوالکام، می توانست گزینه بهتری باشد. از دیگر مشخصات دستگاه هم می توان به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

دوربین دوگانه T5، یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود و به سنسور 13 مگاپیکسلی سونی و سنسور 5 مگاپیکسلی دیگری برای اندازه گیری فاصله مجهز شده است. همانطور که می توان حدس زد، سنسورهای این دوربین دوگانه می توانند به کاربر در ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه کمک کنند. در مقابل نیز دوربین 13 مگاپیکسلی دیگری تعبیه شده که قطعاً می تواند تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی به ثبت برساند و فلاش آن نیز تصویربرداری در شرایط کم نور را تضمین می کند.

Leagoo وعده داده که باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دستگاه، می تواند 8 ساعت ویدیو را به صورت مداوم پخش کرده یا کاربر را برای 36 ساعت در صورت «استفاده عادی» همراهی کند. 35 درصد از این باتری نیز در مدتی کمتر از 30 دقیقه شارژ می شود. در نهایت گفتنی است که Leagoo T5 در حال حاضر با قیمت 150 دلار پیش فروش می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • high end
    high end | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    بابا این بیاد ایران قیمتش نهصد میشه که همچین ارزونم نیست

  • pouriya
    pouriya | ۱۶ تیر ۱۳۹۶

    کاملا مشخصه یه جای کار میلنگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی