ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

810 اسب بخار برای جنگ با برف؛ پروژه تیونینگ رولزرویس ریث توسط Absolute Motors

شاید تاکنون خبر هایی درباره ساخت هوراکان 800 اسب بخاری ، آئودی RS با 950 اسب و مورسیه لگو سوپر ولوچه ای که همگی برای راندن در برف طراحی شده اند ، شنیده باشید. این ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

شاید تاکنون خبر هایی درباره ساخت هوراکان 800 اسب بخاری ، آئودی RS با 950 اسب و مورسیه لگو سوپر ولوچه ای که همگی برای راندن در برف طراحی شده اند ، شنیده باشید.

این نمونه های تنها بخشی از خودرو هایی هستند که در مالکیت اسکی باز معروف سوئدی یعنی جان اولسان قرار دارند و همگی بر اساس المان های برفی طراحی شده اند.

او حالا برای تکمیل مجموعه اش تصمیم به خرید یک دستگاه رولزرویس برای تحقق به یک رویای مادام العمر گرفته است. شش ماه قبل ریث او با نام مستعار جورج خریداری شد و آن را برای تغییرات به شرکت Absolute Motors در هلند فرستاد تا آن را به هیولایی که در تصویر می بینید تبدیل کند.

اولین طرحی که قرار بود بر روی آن اجرا شود یک طرح آفرود دیوانه وار بود که رینگ های زمستانی بسیار جذابی وظیفه پوشش آن را داشتند. اما به دلیل طولانی شدن پروژه احتمالی ، طرح با کمی ساده سازی بیشتر به اتمام رسید که تغییرات شامل چراغ های اضافه روی باربند، تعلیق جدید با ارتفاع کمتر و یک روکش بدنه ارتشی سفید مانند خودرو های قبلی اوست.

تمام این تغییرات سوار بر رینگ های عظیم الجثه فورجیاتو با سایز 24 اینچ شده و بالاخره خاص ترین قسمت جورج یک باربند مخصوص برای حمل یک اسکیت بورد با موتور جت است که تنها 18 کیلوگرم وزن دارد که سواری با آن تنها از عهده اسکی بازی مانند اولسان برخواهد آمد.

به جز مبحث ظاهری ، Absolute Motors توانسته با تغییرات بخش فنی ، از موتور V12 ریث که حجمی برابر با 6.6 لیتر دارد ، 810 اسب بخار و 1138 نیوتون متر گشتاور خارج کند که در این بخش افزایش 186 اسب بخاری و 268 نیوتون متری یعنی تقریبا برابر با خروجی یک مرسدس بنز C200 را شاهد هستیم.

البته این شرکت تغییرات را رسانه ای نکرده، اما ما می دانیم که این تغییرات معمولا با ارتقا توربوشارژر ها، تغییرات نرم افزاری و سایر فنون تیونینگ انجام شده و این در کنار سیستم اگزوز سفارشی جدید میسر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی