ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام می خواهد با شکایت از اپل فروش آیفون را در آمریکا متوقف کند

کوالکام در ادامه روند شکایت های خود از اپل، این بار می خواهد از ادامه ی فروش آیفون در آمریکا جلوگیری نماید. کوالکام می گوید اپل ۶ مورد از پتنت هایش را در حوزه افزایش عمر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

کوالکام در ادامه روند شکایت های خود از اپل، این بار می خواهد از ادامه ی فروش آیفون در آمریکا جلوگیری نماید. کوالکام می گوید اپل ۶ مورد از پتنت هایش را در حوزه افزایش عمر باتری نقض کرده و بر همین اساس نباید فروش تلفن های هوشمند خود را ادامه دهد.

کوالکام حتی برای توضیح جزئیات بیشتر در مورد اینکه اپل چگونه فناوری هایش را کپی برداری کرده یک فایل اینفوگرافیک PDF منتشر کرده که می توانید از این لینک دریافت و به زبان اصلی مطالعه نمایید.

اوایل سال جاری میلادی بود که کمیسیون تجارت فدرال آمریکا شکایتی را تسلیم دادگاه کرد که نشان می داد کوالکام در تولید مودم های LTE مورد استفاده در تلفن های هوشمند ضد رقابتی عمل می کند.

پس از آن بود که اپل هم پرونده قضایی خود را علیه کوالکام در همین زمینه به جریان انداخت. اپل می گوید کوالکام تولید کننده اصلی این قطعه در بازار محسوب می شود و به همین دلیل برای تولیدش رقم های غیر منطقی طلب می کند، بدون اینکه نگران باشد در رقابت از دیگران شکست بخورد.

هرچند اپل و کوالکام در تولید موبایل های آیفون همکاری تنگاتنگی با یکدیگر دارند، اما به نظر می رسد رقابت در دنیای فناوری جایی برای اغماض باقی نمی گذارد و ماه های متمادی است این دو شریک در تلاش هستند دیگری را در دادگاه شکست دهند، روندی که باید منتظر بمانیم در نهایت برنده آن را رای قاضی مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی