ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از مشکل نصب آپدیت امنیتی اخیر گوگل در موبایل های پیکسل خبر می دهند

گوگل طبق سنت همیشگی، آپدیت های امنیتی اندروید را در ماه جاری میلادی نیز ابتدا برای محصولات برند خود عرضه کرده است. این به روز رسانی که برای موبایل های خانواده پیکسل و نکسوس های ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گوگل طبق سنت همیشگی، آپدیت های امنیتی اندروید را در ماه جاری میلادی نیز ابتدا برای محصولات برند خود عرضه کرده است. این به روز رسانی که برای موبایل های خانواده پیکسل و نکسوس های جدیدتر گوگل ارائه شده، به صورت «OTA» قابل دانلود است.

اما مشکل اینجاست که برخی از کاربران پیکسل های گوگل هنگام نصب آپدیت مورد بحث، با خطای سیستم مواجه شده و نمی توانند دستگاه خود را به آخرین سطح امنیتی موجود ارتقا دهند.

مشکل آپدیت فقط در مدل های استاندارد با شماره بیلد «NKG47M» رؤیت شده است

البته فایل های مورد نیاز با حجم 61.1 مگابایت برای Pixel استاندارد و 70.1 مگابایت برای Pixel XL، بدون هیچ مشکلی دانلود می شوند اما موقع نصب آپدیت در مدل استاندارد، دستگاه ارور داده و فرآیند به روزرسانی تکمیل نمی شود. لازم به ذکر است که مشکل مذکور فقط در مدل های استاندارد با شماره بیلد «NKG47M» رؤیت شده و سایر نسخه ها به راحتی آپدیت شده اند.

گفتنی است گوگل به ایراد آپدیت پیکسل های خود آگاه بوده و در حال بررسی موضوع برای ارائه راه حل مناسب است. در ضمن کمپانی مذکور از کاربران خواسته نگران نباشند، و اطمینان داده که در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی فراگیری آن ها را تهدید نمی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۷ تیر ۱۳۹۶

    گوگل هم دیگه شورشو دراورده با این پیکسل ? هی چپ و راست به مشکل بر میخورن ? اولش توی اسکرین شات بعدش چرخش خودکار صفحه بعدش دریافت و ارسال پیام بعدش تاخیر در اعلانات بعدش مشکل اتصالات بعدش بکاپ بعدش صدا و حالا هم آپدیت ? هر کدوم از قابلیت های پیکسل خودش به تنهایی فوق العادس مثل دوربین و صفحه نمایش و طراحی و ... ولی وقتی با هم پیکسل رو تشکیل نمیدن هی به مشکل میخورن ?

مطالب پیشنهادی