ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

دیرکرد اندی رابین در تحویل موبایل Essential به مشتریان

اوایل خردادماه امسال بود که «اندی رابین» خالق سیستم عامل محبوب اندروید، از یک دستگاه تلفن هوشمن ماژولار به اسم «Essential» پرده برداشت و اعلام کرد که این محصول جذاب تا 30 روز آینده به ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

اوایل خردادماه امسال بود که «اندی رابین» خالق سیستم عامل محبوب اندروید، از یک دستگاه تلفن هوشمن ماژولار به اسم «Essential» پرده برداشت و اعلام کرد که این محصول جذاب تا 30 روز آینده به دست مشتریان خواهد رسید.

حالا هجدهم تیر ماه است و بیش از یک هفته از تاریخ اعلام شده توسط رابین می گذرد؛ اما خبری از ارسال موبایل های اِسِنشال برای مشتریان در میان نیست، و سخنگویان کمپانی نیز واکنشی نسبت به این مسئله نشان نمی دهند.

نسخه Sprint موبایل اِسِنشال امسال وارد بازار می شود

همان طور که احتمالاً می دانید تلفن مورد بحث در دو نسخه آنلاک (با قیمت پیش خرید 699 دلار) و مدل مخصوص اپراتور Sprint آمریکا روانه بازار می شود که یکی از سخنگویان اپراتور مذکور در اظهار نظری اعلام کرده موبایل های اِسِنشال در سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد، اما تاریخ دقیقی را برای عرضه آنها مشخص نکرد.

البته مسلماً دلیل تاخیر در عرضه موبایل مذکور مسائل مالی نیست چرا که اندی رابین موفق شده علاوه بر 30 میلیون دلاری که در سال 2016 میلادی برای استارت پروژه فراهم کرده بود، 300 میلیون دلار دیگر نیز از طریق پیش فروش و ترغیب سرمایه گذاران جذب کند که بر اساس نظر تحلیلگران بازار، ارزش کمپانی Essential را به یک میلیارد دلار می رساند.

در نهایت گفتنی است به نظر می رسد دلیل اصلی دیرکرد کمپانی اندی رابین در عرضه تلفن اِسِنشال، مسائل کنترل کِیفی باشد چرا که مطمئناً شرکت مذکور می خواهد تاثیر اولیه پررنگی در بازار داشته و کسب و کار خود را با یک موبایل با کیفیت آغاز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی