ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 8 با بدنه آینه ای؛ انتخابی وسوسه کننده برای طرفداران اپل

پس از ارائه چند آیفون مشابه در سال های گذشته، اپل بالاخره امسال تصمیم گرفته تا طراحی آیفون ها را تغییر داده و از متریال و زبان طراحی متفاوتی در آنها استفاده کند. گویا تمام آیفون های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

پس از ارائه چند آیفون مشابه در سال های گذشته، اپل بالاخره امسال تصمیم گرفته تا طراحی آیفون ها را تغییر داده و از متریال و زبان طراحی متفاوتی در آنها استفاده کند. گویا تمام آیفون های سال ۲۰۱۷ به قابلیت شارژ بی سیم مجهز می شوند و این یعنی اپل می خواهد موبایل هایی با پنل پشتی شیشه ای روانه بازار کند.

اما مورد جدید دیگری که امروز خبر آن در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به رنگ آیفون هاست. خبر می رسد که آیفون 8، موبایل پرچمدار اپل در سال جاری که از طراحی کاملاً‌ متفاوت و نمایشگری OLED بهره می برد، قرار است با یک رنگ خاص و آینه مانند ارائه شود. اپل البته پیشتر آیپاد تاچ را با چنین حالتی ارائه کرده بود و حالا شاید نسخه بعدی آیفون، چیزی مشابه با تصویری باشد که آن را در فوق مشاهده می کنید.

هنوز مشخص نیست که این رنگ، دقیقاً چه حالتی دارد و چگونه است ولی تصویری در همین رابطه نیز منتشر شده که آن را در ادامه مشاهده می کنید:

این تصویر البته یک قاب با متریالی آینه مانند بر روی یک آیفون قدیمی است و صرفاً برای ارائه پیش زمینه ذهنی در مورد این رنگ از سوی منابع منتشر شده.

پیش از این «مینگ-چی کو» هم در گزارش خود بیان کرده بود که اپل تصمیم دارد تعداد رنگ های آیفون ۸ را کاهش داده و آن را در رنگ های خاص تری عرضه کند. هرچند اشاره ای به انتخاب آینه ای نشده بود.

مشخص نیست که اپل چه رنگ هایی را برای آیفون خاص خود در نظر گرفته اما بعید به نظر می رسد که بخواهد روی رنگ های طلایی و رزگلد خط کشیده و از ارائه آنها منصرف کند. شاید در کنار این دو رنگ، دو نمونه بعدی، «جت بلک» و همین نسخه آینه ای باشند.

اگر برای خرید آیفون ۸ از حالا برنامه ریزی کرده اید، کدام رنگ آن را انتخاب می کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۱۸ تیر ۱۳۹۶

    zood lakke barmidare

  • Mreza Mahdavi
    Mreza Mahdavi | ۱۸ تیر ۱۳۹۶

    اکسپریا z5 هم همین جوری بود.اپل فقط تنها برتری که داره سیستم عامله که اونم خیلی از آندروید کپی برداری میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی