ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

عملکرد نه چندان جالب ال جی G6 در آزمون DxO؛ ضعیف تر از G5

کمپانی ال جی در زمان طراحی و توسعه پرچمدار سال 2017 خود یعنی G6، اکثر ویژگی های خاص و پر زرق و برق قبلی مانند طراحی ماژولار را کنار گذاشت و توان خود را روی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

کمپانی ال جی در زمان طراحی و توسعه پرچمدار سال 2017 خود یعنی G6، اکثر ویژگی های خاص و پر زرق و برق قبلی مانند طراحی ماژولار را کنار گذاشت و توان خود را روی کیفیت، اطمینان پذیری، کارایی و دوربین متمرکز نمود.

اما با توجه به اطلاعاتی که وبسایت معروف «DxO» منتشر کرده، به نظر می رسد کره ای ها در مورد آخر آن طور که باید موفق عمل نکرده اند. در آزمونی که روی دوربین G6 انجام شد، پرجمدار ال جی توانست امتیاز 84 را کسب کند که درمقایسه با برادر بزرگترش یعنی G5، کاهش 2 نمره ای را نشان می دهد.

البته G6 بدترین عملکرد ممکن را در میان اسمارت فون های بازار ندارد، اما با در نظر گرفتن اختلاف 20 رتبه ای با «HTC U11» در صدر جدول نیز نمی توان گفت عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است.

دوربین G6 در شرایط نوری ایده آل عملکرد بسیار خوبی دارد

بر اساس نتایج تست DxO، دوربین جی 6 نوردهی مناسب، فوکوس خودکار سریع، رنگ های زنده و لرزشگیری خوبی را در شرایط نوری ایده آل و محیط های باز از خود نشان می دهد. هرچند مشکلاتی مانند ثبت هاله های اضافی سبز-آبی در فضای باز، و یا نورانی کردن حاشیه بیرونی ساختمان ها و مجسمه ها با پس زمینه آسمان، از جمله موارد مؤثر در کاهش نمره موبایل مورد بحث هستند.

با ورود به فضای داخلی با نور مصنوعی اندک، شرایط برای G6 تغییر کرده و عملکرد دوربین تلفن مذکور تقریباً غیر قابل اطمینان می شود؛ چرا که در بعضی موارد تصاویر ثبت شده با جی 6 کاملاً ایده آل هستند اما با تکرار همان شرایط و حتی در فاصله زمانی یک ثانیه ای میان ثبت دو عکس، کیفیت تصاویر موجود با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

در مجموع می توان گفت کمپانی کره ای در زمینه عملکرد دوربین پرچمدار خود جای کار بیشتری داشت، و اگر ملاک انتخاب مشتریان صرفاً کیفیت عملکرد دوربین موبایل بود، به احتمال زیاد ال جی برای فروش جی 6 در بازار به مشکل بر می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • ali
    ali | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    یه دوربین با کیفیت بسی بهتر از دوربین صدگانه ضعیف!

  • Mostafa8p
    Mostafa8p | ۲۰ تیر ۱۳۹۶

    ال جی تو میتونی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی