ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

موفق ترین آمار در تاریخ مرسدس بنز؛ ثبت رکوردی جدید در بازار فروش

سال گذشته مرسدس بنز با فروش 2,083,888 دستگاه خودرو پس از سال ها به سلطه رقیب همیشگی خود یعنی ب ام و بر بازار اتومبیل های لوکس پایان داده و عنوان پرفروش ترین برند لوکس ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

سال گذشته مرسدس بنز با فروش 2,083,888 دستگاه خودرو پس از سال ها به سلطه رقیب همیشگی خود یعنی ب ام و بر بازار اتومبیل های لوکس پایان داده و عنوان پرفروش ترین برند لوکس را از آن خود کرد. در همین مدت باواریایی ها موفق به فروش 2,003,359 دستگاه از محصولات خود شدند که این رقم حدود 80 هزار دستگاه کمتر از آمار اشتوتگارتی ها بود.

آنطور که آمار فروش شش ماهه اول سال 2017 نشان می دهد، ظاهرا باز هم وضعیت برای مرسدس بنز بسیار مساعد است و این شرکت توانسته بیش از مدت مشابه سال قبل خودرو بفروشد.

در نیمه نخست امسال مرسدس بنز 1,144,274 دستگاه مدل مختلف به مشتریان خود تحویل داده که یک رکورد جدید برای این کمپانی آلمانی محسوب می شود. با توجه به رقم یاد شده، آمار فروش مرسدس بنز رشدی 13.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته؛ ضمن اینکه در سه ماهه دوم سال 2017 نیز اشتوتگارتی ها با تحویل 583,649 دستگاه خودرو در سرتاسر جهان، بهترین دوران تاریخ خود را پشت سر گذاشته اند.

در ماه گذشته میلادی مرسدس بنز 209,309 دستگاه خودرو به مشتریان فروخته که این میزان 11.1 درصد در مقایسه با ژوئن 2016 افزایش یافته است. به گفته اشتوتگارتی ها، مرسدس بنز در ژوئن امسال به عنوان پرفروش ترین برند لوکس در کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، پرتغال، اتریش، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، تایوان، کانادا و برزیل دست یافته است.

طبق آمار ارایه شده در منطقه آمریکای شمالی - شامل کشورهای ایالات متحده، کانادا و مکزیک - مرسدس بنز 193,399 دستگاه خودرو فروخته که از رشد 2.1 درصدی در مقایسه با نیمه نخست سال قبل حکایت دارد.

بریتا سیگر یکی از اعضای هیئت مدیره گروه دایملر و مدیر بخش بازاریابی و فروش مرسدس بنز درباره رکوردشکنی این کمپانی گفته:

ما با تحویل بیش از یک میلیون خودرو در نیمه نخست امسال، موفق ترین شش ماهه را در طول تاریخ خود رقم زده ایم. محبوبیت خانواده E کلاس و تقاضای بالا برای خودروهای شاسی بلند مرسدس نقشی اساسی در تحقق این آمار درخشان داشته اند.

آنطور که پیداست امسال نیز اشتوتگارتی ها به پرفروش ترین برند لوکس در بازار خودرویی جهان تبدیل خواهند شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا باواریایی ها خواهند توانست از رقیب دیرینه خود سبقت بگیرند یا خیر. بدیهی است که این مساله نیازمند ارایه محصولاتی جذاب تر از رقیب بوده و ب ام و باید سعی کند خود را بیشتر با سلایق مشتریان خودروهای لوکس تطبیق دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yasinnn
    yasinnn | ۱۹ تیر ۱۳۹۶

    نمای جلوی ماشینای بنز که بیشتر تو چشمه خیلی باکلاستره از بی ام ولی پشت ماشین بی ام بهتره داخل هم ینی خیلی شیک تره در زمینه شاسی بلند هم ایکس۶ فوق العادست

مطالب پیشنهادی