ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لایکا دوربین بدون آینه TL2 را معرفی کرد؛ ابعاد کامپکت و قیمت 2000 دلاری

کمپانی معروف لایکا (Leica) همیشه محصولی جدید در چنته دارد، و این بار عضو جدیدی از خانواده T را معرفی کرده است که دوربینی بدون آینه (میرورلس) با لنز قابل تعویض را در ابعاد یک ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

کمپانی معروف لایکا (Leica) همیشه محصولی جدید در چنته دارد، و این بار عضو جدیدی از خانواده T را معرفی کرده است که دوربینی بدون آینه (میرورلس) با لنز قابل تعویض را در ابعاد یک کامپکت روزمره در اختیارتان قرار می دهد. این دوربین که TL2 نام دارد، به سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده و لنزهایی با فاصله کانونی 17 تا 200 میلیمتر را پشتیبانی می کند.

مهم ترین وجه تمایز TL2 با نسل قبل، افزایش رزولوشن سنسور از 16 به 24 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر جدیدی به نام Maestro II است. TL2 سرعتی مثال زدنی در ثبت تصاویر متوالی دارد که با شاتر مکانیکی به 7، و با شاتر الکترونیکی به 20 فریم در ثانیه می رسد.

این دوربین شبیه دیگر محصولات بدون آینه، منظره یاب نوری یا الکترونیکی ندارد و باید تصاویر خود را در نمایشگر 3.7 اینچی LCD و لمسی آن ببینید. TL2 می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کند، ضمن اینکه توانایی ضبط ویدیوهای 1080p و 720p را هم به ترتیب با نرخ 60 و 120 فریم بر ثانیه دارد.

گستره ISO در این دوربین بین 50 تا 50000 قرار گرفته که از رقم حداکثری مدل TL1 یعنی 12500 واحد بیشتر است. سرعت فوکوس خودکار در TL2 به رقم خیره کننده 165 میلی ثانیه می رسد و حداکثر سرعت شاتر هم 1/40000 ثانیه عنوان شده. قابلیت های ارتباطی وای-فای، HDMI و USB 3.0 نیز از جمله ویژگی های دیگر این دوربین به شمار می روند.

لایکا TL2 با لنزهای سری TL سازگار است، اما می توانید از لنزهای سری SL هم با بهره گیری از تبدیل ویژه استفاده کنید. این دوربین در رنگ های مشکی و نقره ای با بدنه کاملاً آلومینیومی عرضه می شود و قیمت بدنه آن (بدون لنز) برابر با 1950 دلار تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی