ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سری تازه کراس اوور های کوچک هوندا در راهند

شاخه استرالیایی شرکت ژاپنی هوندا تصمیم دارد تا جای خالی ناشی از عدم وجود یک محصول کوچکتر از کراس اوور محبوب و کوچک HR-V را پر نماید، چرا که به عقیده ی مسئولان هوندا در ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

شاخه استرالیایی شرکت ژاپنی هوندا تصمیم دارد تا جای خالی ناشی از عدم وجود یک محصول کوچکتر از کراس اوور محبوب و کوچک HR-V را پر نماید، چرا که به عقیده ی مسئولان هوندا در جنوبی ترین قاره مسکونی دنیا، HR-V برای برخی از مصرف کنندگان به اندازه کافی جمع و جور نیست.
خودروی HR-V یکی از بزرگترین مدل های حاضر در سگمنت suvهای کوچک جثه است،Mazda CX-3 و Suzuki ignis نیز وضعیت مشابهی دارند.


در بازارهایی همچون آمریکای جنوبی و هند ، هوندا دو مدل مختلف را در بخش suv/crossover به مشتریان خود عرضه مینماید که دقیقا میتوانند خواسته های بازار استرالیا را نیز تامین کنند.
مدلهای WR-V و BR-V خودروهای مناسبی در کلاس خودروئی compact suv به شمار می روند.
خودروی WR-V از ساختار هوندا جاز بهره برده است که منعکس کننده شاخصه های آن خودروی سبک وزن میباشد. دیگر کراس اوور مطرح شده یعنی مدل BR-V نیز بر روی پلتفرم هوندا Brio بنیانگذاری شده است.
آقای استیفن کالینز از مسئولین شرکت هوندای استرالیا دراین باره میگوید: «ما معتقدیم در طول مدت زمانی اندک، احتمالا بخش بعدی که رشد قابل ملاحظه ای را تجربه خواهد کرد، کراس اوورهای کوچکتر باشند، قدری کوچکتر از HR-V» همچنین وی تصریح نمود:
این کلاس در مدت زمان کمی سال بعد، به عنوان یک سگمنت رو به رشد رخ نمایی خواهد کرد.


آقای کالینز در ادامه افزود: «در حال حاضر دو مدل در حال عرضه، در بازارهای جهانی موجود هستند که در حال حاضر، قادر به تامین خواسته های ما نمی باشند.هم اکنون دو
کراس اوور WR-V و BR-V مختص بازارهای در حال رشد طراحی شده اند [و احتمالا از پس استاندارد های ایمنی استرالیا برنخواهند آمد].
همچنین او تایید کرد که فعلا مانع تولید دو مدل مذکور در استرالیا می شود: «در تولیدات فعلی،بله ولی در نسل بعدی محصولات،چه کسی می داند؟»
بنابراین به احتمال زیاد سالهای آتی شاهد تردد بیش از پیش کراس اوورهای سابکامپکت در جهان خواهیم بود و به نظر نمی رسد که افق چندانی برای تغییر این رویه وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی