ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گام جدید سامسونگ در پیشرفت فناوری باتری با استخدام متخصصین از سراسر دنیا

تکنولوژی باتری در سال های اخیر پیشرفت اندکی داشته و علی رغم شتاب قابل توجه صنعت موبایل در تغییر و تکامل سایر فناوری ها (مانند چیپست و نمایشگر)، منبع تامین انرژی همچنان به عنوان پاشنه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

تکنولوژی باتری در سال های اخیر پیشرفت اندکی داشته و علی رغم شتاب قابل توجه صنعت موبایل در تغییر و تکامل سایر فناوری ها (مانند چیپست و نمایشگر)، منبع تامین انرژی همچنان به عنوان پاشنه آشیل کمپانی های سازنده، محدودیت های زیادی را در طراحی و توسعه محصولات جدید به وجود آورده است.

حال بر اساس گزارش منابع آگاه در صنعت، کمپانی سامسونگ در حرکتی برای ارتقاء فناوری موجود و افزایش دوام و ظرفیت باتری های تولیدی خود، اقدام به جذب و استخدام متخصصین طراحی و تولید باتری از سراسر دنیا کرده است.

کارشناسی ارشد حداقل مدرک مورد نیاز برای استخدام در سامسونگ است

شرکت کره ای به خصوص به دنبال افرادی با حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته های دانشگاهی مربوط، و ترجیحاً با تجربه قبلی در زمینه توسعه سلول باتری و متریال مورد استفاده در آن بوده و بنا بر شنیده ها، همین حالا در آمریکا و اروپا با افراد مختلف مصاحبه می کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر تعداد نیروی کار مورد نیاز سامسونگ معلوم نیست و به نظر می رسد کمپانی کره ای بیشتر به دنبال کشف استعدادهای خاص برای بهبود طراحی، تولید و کنترل کیفیت باتری های خود است.

گفتنی است سامسونگ علاوه بر بهبود خطوط تولید کنونی، علاقه مند به توسعه هرچه سریع تر باتری های حالت جامد نیز بوده و می خواهد از فناوری جدید در نسل های بعدی پرچمداران خود استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی