ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و KFC به مناسبت 30 سال فعالیت در چین، موبایل معرفی کردند

KFC یا همان فروشنده معروف مرغ های سوخاری کنتاکی در سال 1987 میلادی اولین فروشگاه خود در میدان Tiananmen پکن را افتتاح کرد. در همان سال هوآوی در شنژن تاسیس شد. حالا این دو شرکت تصمیم ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

KFC یا همان فروشنده معروف مرغ های سوخاری کنتاکی در سال 1987 میلادی اولین فروشگاه خود در میدان Tiananmen پکن را افتتاح کرد. در همان سال هوآوی در شنژن تاسیس شد.

حالا این دو شرکت تصمیم گرفته اند که به مناسبت سی امین سالگرد فعالیت شان در چین، موبایلی به نام Huawei 7 Plus را به صورت محدود عرضه نمایند.

معاون ارشد بخش مارکتینگ KFC در مصاحبه ای که اخیرا در این رابطه انجام داده گفت:

بین ما دو شرکت، یکی از خارج مرزهای چین آمده و در این سرزمین ریشه دوانیده. دیگری اما (یعنی شرکت هوآوی) از همین سرزمین برخاسته و بعدها خود را در سطح جهانی مطرح کرده. هر دوی برندها در سی سال گذشته شاهد اوج گیری چین بوده اند و هر دو تجسمی از روح زمان هستند. همکاری ما نیز به احترام این دوران صورت گرفته.

گفتنی است هوآوی تنها 5 هزار دستگاه از این موبایل را که منقش به لوگوی خودش و KFC است تولید خواهد کرد و KFC هم اعلام کرده که قابلیت تازه ای را به نسخه چینی از اپلیکیشن خود اضافه می کند.

این قابلیت که K-music نام دارد سرویسی است که به کاربران امکان می دهد موسیقی دلخواهشان را از یک سلکشن از پیش آماده انتخاب و در هر کدام از چهار هزار فروشگاه KFC در چین پِلِی کنند.

اضافه کنیم که این سرویس فعلا به صورت انحصاری تنها در اختیار کاربران هوآوی قرار می گیرد و تا پایان همین ماه کلیه کاربران موبایل می توانند از آن استفاده نمایند.

اما خود دستگاه که با شماره مدل SLA-AL00 معرفی شده، از اسنپدراگون 425 بهره می گیرد و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت دارد.

یک نمایشگر 5 اینچی هم برای این موبایل در نظر گرفته شده که رزلوشن ناامیدکننده ای برابر با 1280 در 720 پیکسل دارد که البته باتری 3020 میلی آمپر ساعتی دستگاه به خوبی می تواند انرژی مورد نیازش را تامین کند. این موبایل با قیمت 161 دلار در چین به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    آدم باید عاشق KFC باشه که برهراینو بخره وگرنه فک میکنن KFC رایگان بهش داده

مطالب پیشنهادی