ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس تازه آمازون: اعزام تکنسین برای نصب تجهیزات هوشمند در منازل

در زمان های نه چندان دور آمازون صرفا در فضای مجازی کتاب می فروخت اما طولی نکشید که فروشگاه های فیزیکی این کمپانی در گوشه و کنار آمریکا قد علم کردند و تولید سخت افزار، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

در زمان های نه چندان دور آمازون صرفا در فضای مجازی کتاب می فروخت اما طولی نکشید که فروشگاه های فیزیکی این کمپانی در گوشه و کنار آمریکا قد علم کردند و تولید سخت افزار، توسعه هوش مصنوعی و بسیاری موارد دیگر هم به فهرست فعالیت های آن اضافه گردید.

حالا غول فروشگاه های آنلاین اعلام کرده که به زودی افرادی را استخدام می کند تا کار تنظیم گجت هایی که مشتریانش خریداری کرده اند را در منزل آنها انجام دهند.

طبق گزارشی که وبسایت Recode در همین رابطه منتشر کرده، این شرکت اخیرا تعدادی «تکنیسین سیار» را در برخی شهرهای آمریکا به استخدام خود در آورده. در آگهی جذب نیروی این شرکت نیز به سابقه در واحد Apple Genius و مواردی مانند آن اشاره شده و همچنین اعلام شده که متقاضیان باید در حوزه هایی نظیر خانه های هوشمند (به خصوص خانه های مجهز به الکسا) دارای تخصص باشند.

این اقدام آمازون را می توان همراستا با راه اندازی سرویس رایگان مجازی آن دانست که مشتریان را به کارکنان آمازون وصل می کند تا توضیحات لازم در مورد نحوه راه اندازی برخی وسایل هوشمند خانگی را از آنها دریافت نمایند و سوالاتشان را هم مطرح نمایند.

گفتنی است هم اکنون سومین حراج یک روزانه آمازون در سال تحت عنوان Prime Day در جریان است و این شرکت بسیاری از محصولات خود را با تخفیف های قابل توجه در وبسایت خود عرضه نموده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی