ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل اکس ال 2017 احتمالا بدنه ای فشارپذیر خواهد داشت

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید صبح امروز رندرهای جدیدی از موبایل پیکسل 2 اکس ال که با اسم رمز Taimen شناخته می شود، توسط سایت اندروید پلیس منتشر شد. طبق آنچه در تصاویر دیده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید صبح امروز رندرهای جدیدی از موبایل پیکسل 2 اکس ال که با اسم رمز Taimen شناخته می شود، توسط سایت اندروید پلیس منتشر شد.

طبق آنچه در تصاویر دیده اید، خصوصیات ظاهری نسخه بعدی پیکسل اکس ال بسیار شبیه به نسل قبلی است منتها با این تفاوت که دستگاه به تبعیت از جی 6 ال جی نمایشگری با نسبت تصویر 2 به یک با کمترین حاشیه را دارد (البته در اینجا به جای LCD حرف از صفحه نمایش امولد در میان است).

مهم تر از آن اما، پیکسل 2 اکس ال ظاهرا قرار است یک فریم فشارپذیر مانند HTC U11 داشته باشد؛ به لطف این قابلیت می توانید با وارد کردن فشار به بدنه دستگاه با دستیار مجازی گوگل تعامل داشته باشید.

منبع این خبر همچنین به وجود یک دوربین اصلی بزرگ تر در بدنه موبایل اشاره نموده (متاسفانه خبری از دوربین دوگانه نیست) و خاطر نشان کرده که در پیکسل اکس ال بعدی احتمالا نوارهای آنتن روی بدنه قابل رویت نخواهند بود و در لبه های دستگاه هم شیشه سه بعدی استفاده می شود هرچند که خود نمایشگر کاملا تخت خواهد بود.

در مورد  امکانات داخلی این موبایل، اندروید پلیس به گزارشی که اخیرا توسط XDA منتشر شده بسنده کرده و مدعی شده که این موبایل به نمایشگری با رزلوشن 1440p، چیپست اسنپدراگون 835 و چهار گیگابایت رم مجهز شده و دست کم یک نسخه آن 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

اما نسخه کوچک تر پیکسل که با اسم رمز Walleye از آن یاد شده «تقریبا شبیه به برادر بزرگ ترش» است و با نمایشگر 5 اینچی 1080p خود پیکسل سال 2016 را در ذهن تداعی می کند.

بزرگ ترین تغییر در این موبایل اما آنطور که کارشناسان امر گفته اند، حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری و جایگزینی آن با اسپیکرهای استریو است. البته باید اشاره کنیم هنوز مشخص نیست که آیا این تغییرات در مدل اکس ال هم اعمال می شوند یا خیر.

البته آنطور که اندروید پلیس گفته تصاویری که اخیرا در وبسایت این شرکت قرار گرفته اند نه عکس هستند و نه رندر مطبوعاتی و جزئیات کوچک موجود در آنها احتمالا تغییر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی