ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاخیر در عرضه آیفون 8 اپل
تکنولوژی

احتمال عرضه آیفون 8 با حدود یک ماه تاخیر

در حالی که در روزهای اخیر شنیده شد شاید اپل به علت کمبود وقت نتواند برخی ویژگی های کلیدی جدید را در قالب آیفون 8 به مشتریانش ارائه دهد، حالا منابعی در زنجیره تامین قطعات ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

در حالی که در روزهای اخیر شنیده شد شاید اپل به علت کمبود وقت نتواند برخی ویژگی های کلیدی جدید را در قالب آیفون 8 به مشتریانش ارائه دهد، حالا منابعی در زنجیره تامین قطعات محصولات این شرکت مدعی شده اند که شاید عرضه جدیدترین موبایل هوشمند اپل با تاخیری ۳ تا ۴ هفته ای نسبت به روال پیشین آغاز شود.

ظاهراً بر خلاف تصور قبل مشکلات به وجود آمده تنها در حوزه نرم افزاری نیستند و شرکای سخت افزاری نیز در تولید برخی قطعات و مونتاژ آیفون های جدید دچار معضلات فنی شده اند.

ظاهراً مشکلات تولید آیفون 8 تنها به نرم افزار محدود نمی شود

بر اساس تحلیلی که توسط کارشناسان «Bank of America» ارائه شده، سنسور جدید تاچ آیدی و سامانه تشخیص چهره سه بعدی منشاء اصلی مشکلات مورد اشاره هستند.

همین تاخیر ۳ تا ۴ هفته ای سبب شده که این تحلیلگران Bank of America پیش بینی خود از فروش آیفون 8 را در خلال ماه های سپتامبر و دسامبر به ترتیب ۱۱ و ۶ میلیون دستگاه کاهش دهند. این مسئله می تواند در ارزش نهایی سهام اپل در انتهای سال جاری میلادی تاثیری مستقیم و البته ناخوشایند بر جای بگذارد.

در فهرست مشکلات ذکر شده اپل در مسیر تولید آیفون 8 موارد دیگری نیز مشاهده می شود. از جمله کمبود تیراژ تولید نمایشگرهای OLED و نرخ اتلاف بالای آن ها و همچنین ایرادات فنی در مسیر تولید انبوه شارژهای بی سیم جدید.

برخی کارشناسان با توجه به این اخبار نتیجه گرفته اند که شاید اپل آیفون های جدیدش را با همه قابلیت های تازه روانه بازار کند، اما در ابتدای امر استفاده از برخی از آنها را غیرفعال نموده و به تدریج با ارائه آپدیت های بعدی و رفع اشکالات نرم افزاری این قابلیت ها را در دسترس قرار بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • vahid hajizadeh
    vahid hajizadeh | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    قبلا میرفتیم آیفون میخریدیم چون واقعا قابلیت های تازه داشت
    مثل زمانی که ایفون 4 اومده بود،طراحی خیلی بهتر از بقیه برندها
    صفحه نمایش رتینا
    ولی حالا چی؟اپلم شده یه دلال واسه خالی کردن جیب
    منتظر میمونه بقیه برندها چیکار میکنن که اگه خوب بود اجراش کنه
    صفحه امولد،شارژ بیسیم،صفحه خمیده
    خب اینا که مال چندسال پیشه

  • .
    . | ۲۳ تیر ۱۳۹۶

    ترامپ بیخود نیست داره خودشو میکشه واسه اینکه بعضی چیزا تو خود خراب شدشون ساخته بشه روزی ایفون بابت چیپ و صفحه نمایش به سامسونگ التماس کنه و سامسونگو و ایفون در کمین باشند که هواوی یا بقیه چه اختراعی ثبت میکنه تا بلندش کنند ... اثر انگشت زیر دوربین

  • Mreza Mahdavi
    Mreza Mahdavi | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    نه این کارو نکن اپل جهان به خطر میوفته

مطالب پیشنهادی