ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Seeing AI مایکروسافت دنیای اطراف را برای افراد نابینا تشریح می کند

مایکروسافت ساعاتی پیش از آخرین محصول نرم افزاری خود برای پلتفرم iOS رونمایی کرد. Seeing AI اپلیکشنی است که می تواند محیط اطراف را آنالیز کرده و به صورت صوتی برای افراد نابینا یا دارای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت ساعاتی پیش از آخرین محصول نرم افزاری خود برای پلتفرم iOS رونمایی کرد. Seeing AI اپلیکشنی است که می تواند محیط اطراف را آنالیز کرده و به صورت صوتی برای افراد نابینا یا دارای بینایی ضعیف توصیف کند.

اپلیکیشنی که از آن صحبت می کنیم به لطف تکنولوژی شبکه های عصبی نه تنها قادر به ترجمه نوشته هاست، بلکه می تواند پول و انسان ها را هم تشخیص بدهد، بارکد محصولات را اسکن کرده و توضیح مختصر و مفیدی از یک مکان یا تصویر بارگذاری شده به کاربر ارائه دهد.

به عنوان مثال در آنالیز مردم اطراف، اپلیکیشن اگر به فرد آشنایی بر بخورد نام او را هم تشخیص خواهد داد. اما در غیر این صورت می تواند جزئیاتی مثل سن تقریبی فرد، فاصله از موبایل و وضعیت روحی وی را برای کاربر تشریح نماید.

شایان ذکر است که مایکروسافت از سپتامبر 2016 مشغول کار روی این اپلیکیشن بوده و اولین نسخه آزمایشی آن را اوایل ماه مارس سال جاری در اختیار جمع کوچکی از کاربران خود قرار داده است.

برای دانلود Seeing AI می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه کنید. توجه داشته باشید که اپلیکیشن فعلا در کشورهای آمریکا، کانادا، هند، هنگ کنگ، نیوزیلند و سنگاپور قابل دانلود بوده و فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. همچنین برای اجرای آن به حداقل یک آیفون 5c و نسخه 10 سیستم عامل iOS احتیاج خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی